kaimak - wiem, to juz nudne :(

1. Data: 2004-04-13 10:18:43

Temat: kaimak - wiem, to juz nudne :(
Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Miałam w lodówce mleko skondensowane i w ostatniej chwili (przed
świętami) na prośbę córki postanowiłam zrobić kaimak i przełożyć wafla.
Robiłam to "tysiące razy", więc bez zastanawiania się wzięłam duży gar,
nalałam wody, do tego puszka i nastawiłam na 3 godziny.
Po wyłączeniu, "rzuciłam okiem" na nalepkę a tam.. niesłodzone :(

Powiedzcie mi proszę czy z tym się coś jeszcze da zrobić? Czy wylać?
Może dodac cukru i pogotowac jeszcze ze 3 godziny ?
Czy ktoś miał takie doświadczenia?
Szczerze mówiąc (pisząc) nadal mam ochote na tego wafla :)
--
pozdrawiam b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

1. Data: 2004-04-13 11:21:35

Temat: Re: kaimak - wiem, to juz nudne :(
Od: "Tomek Zalas" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl>, w poście:
c5ged0$j6b$...@n...news.tpi.pl napisał(-a) m.in.:

> Czy ktoś miał takie doświadczenia?
> Szczerze mówiąc (pisząc) nadal mam ochote na tego wafla :)

kiedyś zrobiłem dokładnie tak samo - z tym że ja zawsze zdzieram
naklejkę i szoruję puszkę przed gotowaniem.
Jak masz ochotę na wafla to pędź do sklepu i kup sobie mleko słodzone
a z tego to najlepiej zrób piankę (owo mleko ale dobrze schłodzone,
ubite jak śmietana i dodana galaretka z dodatkową łyżką żelatyny)

1. Data: 2004-04-13 16:15:56

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a z tego to najlepiej zrób piankę (owo mleko ale dobrze schłodzone,
> ubite jak śmietana i dodana galaretka z dodatkową łyżką żelatyny)

Galaretka to już rozpuszczona i tężejąca?

Zora

1. Data: 2004-04-13 16:27:34

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13 Apr 2004 18:15:56 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Zora*, w wiadomości
news:<0c6c.000003d2.407c123b@newsgate.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Galaretka to już rozpuszczona i tężejąca?

ja tak robię, przy czym do galaretki używam mniej wody niż jest w przepisie
ma opakowaniu
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-04-13 16:30:49

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tak robię, przy czym do galaretki używam mniej wody niż jest w przepisie
> ma opakowaniu

Wielkie dzięki, bo w ferworze przedświątecznych zakupów zakupiłam to
niesłodzone i stoi tak sobie póki co bez przydziału a za tydzień znów goście....

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-04-13 16:48:13

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-04-13 13:21, Tomek Zalas napisał(a):

> a z tego to najlepiej zrób piankę (owo mleko ale dobrze schłodzone,
> ubite jak śmietana i dodana galaretka z dodatkową łyżką żelatyny)

Robilam to kiedys ale nie gotowalam wczesniej mleka..
Myslisz, ze zagotowane i schlodzone ponownie mleko jeszcze da sie ubic ?

Ja nie dodaje zelatyny.
Tylko troche mniej wody do galaretki.
Wychodzi fajne ptasie mleczko:)

pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

b.

1. Data: 2004-04-14 06:26:42

Od: "Tomek Zalas" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

c5h56k$uo0$...@n...rsk.pl napisał(-a) m.in.:

> Robilam to kiedys ale nie gotowalam wczesniej mleka..
> Myslisz, ze zagotowane i schlodzone ponownie mleko jeszcze da sie
> ubic ?

Tak, nie miałem z tym problemu

1. Data: 2004-04-14 07:15:37

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Zalas, 2004-04-14 08:26, wrote...

> Tak, nie miałem z tym problemu

Slicznie dziekuje za odpowiedz.
Jesli robiles i wyszlo, to i mi powinno sie udac.
A to sie dzieci uciesza :)

--
pozdrawiam b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

pizza
Re: sernik na zimno z agarem
Re: roznica: cukier brazowy a biały
dobry chinski sos do ryzu