kalendarz: sezon na...

1. Data: 2002-05-17 10:20:50

Temat: kalendarz: sezon na...
Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

sluchajcie, brakuje mi jednej rzeczy bardzo, ktora swoja droga bardzo
chetnie umiescilabym tez dla innych w puszccce. mysle o takim "kalendarzu"
mowiacym kiedy i na co jest sezon. moze wspolnymi silami cos takiego daloby
sie zmajstrowac? sadze ze inne osoby prowadzace swoje serwisy kuchenne tez
z przyjemnoscia by cos takiego u siebie zamiescily.

no to co? kazdy pisze co wie i jakos to wspolnie weryfikujemy? ja sie
zobowiazuje poskladac to do kupy. bo sama nie wiem kiedy na co jest pora,
wiec sama nie napisze wiele ;P no i oczywiscie udostepnie to innym jak
bedzie gotowe.

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-05-17 11:42:16

Temat: Re: kalendarz: sezon na...
Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zobowiazuje poskladac to do kupy. bo sama nie wiem kiedy na co jest pora,
> wiec sama nie napisze wiele ;P no i oczywiscie udostepnie to innym jak

No, juz wiemy, kiedy jest sezon na szparagi :)))
Konczy sie wraz z koncem rozgrywek w NBA, czyli w czerwcu, Jak mowi Jader.
Sezon na truskawki tez jest w czerwcu, na poczatku.
Sezon na czeresnie tez na poczatku czerwca.
Sezon na winogrona - przynajmniej u mnie jest w pazdzierniku (nawet do
pierwszych przymrozkow)
Gruszki nieco wczesniej - wrzesien
Papierowki u mnie - wczesny wrzesien, koniec sierpnia, zdaje sie.
tyle wiem
M.

--
"Primo non stresere..."

1. Data: 2002-05-17 13:32:07

Od: "Mac66" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Młode ziemniaczki - mniam ( z koperkiem i masełkiem...) - maj

1. Data: 2002-05-17 13:35:43

Od: "Mac66" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Lato - chłodniki. mnaim !
Jesień - ziemnaiki z ogniska ! mniam !
Zima - smalec, grog, grzane piwo i wino. mnaim !

Zyć nie umierać !

1. Data: 2002-05-17 14:41:57

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mac66 wrote:
> Młode ziemniaczki - mniam ( z koperkiem i masełkiem...) - maj

no wlasnie, chyba dokladniej dopiero polowa maja, nie? bo w sprzedazy
widzialam tylko wloskie i greckie, a poslkie to takie kuleczki
2-centymetrowe dopiero.

pat

1. Data: 2002-05-17 17:03:09

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sezon na truskawki tez jest w czerwcu, na poczatku.

o rany - a ja juz jadlam truskawki za 7 zl/kg

szparagi - grube czy cienkie?
Zastanawiam się....
Bereket - barman - konkurs
Witam wszystkich - sprzęt do wina