Re: karczowanie

Data: 2001-11-19 09:13:34
Temat: Re: karczowanie
Od: "Kamas" <m...@k...net.pl>

Użytkownik "news.pol.pl" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:2517-1006012603@195.114.189.110...
> Witam!
> Czy ktos ma doswiadczenie jak usunac zbedne drzewa i krzewy z dzialki?
> Czy sciac najpierw i pozniej polac jakims srodkiem typu Randap.
> Czy wyrwc wszystko z korzeniami.
> Marek

Też miałem podobny problem. Kupiłem zagospodarowaną działkę i nie wszystkie
drzewka mi pasowały, Wywalałem je ręcznie. Sposób pracochłonny, ale szybki,
2 - 3 godziny i po robocie. Zasypać dół, ubić ziemię, polać i po tygodniu
można sadzić. Sposób z roundapem znam tylko teoretycznie. Producent zaleca
natychmiast po ścięciu drzewa, posmarować miejsce cięcia obficie i czekać aż
korzeń spróchnieje. Ja nie miałem czasu czekać, Trzeba by to chyba robić w
okresie pełnej wegetacji, żeby roundap został wchłonięty przez pień i
przetransportowany do korzeni.

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński