kaspar hauser

Temat: Re: kaspar hauser
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> To stwierdzenie wiele wyjasnia...
> I odbiera szanse na jakakolwiek dyskusje...
> Calkowite zamkniecie sie na roznorodnosc pogladow i opinii innych ludzi,
> polaczone z przeswiadczeniem posiadnia jedynego slusznego zdania zabija
> mozliwosc dyskusji i rodzi konflikt, niejednokrotnie "ubarwiany"
> ublizaniem i
> wysmiewaniem :(
>
> Pozdrawiam,
> F.

Masz racje - odbiera szansę na dyskusję, ale tylko z oponentem
zaślepionym propagandą , który mówi że komunizm jest "zły" i basta..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> W prostych słowach mamy tak=Jendrys=macie skrzywioną świadomość
> kapitalizmem,a ja jestem wyzwolony.
> =My=ty masz świadomość skrzywioną komunizmem i tego niedostrzegasz.
> Jednak my żyjemy w innych czasach i z wielu spraw zdajemy sobie
> sprawę,a Jendrys jest tak zniewolony komunizmem,że nawet nie zauważa
> jak wiele się zmieniło.

Jesteś "wyzwolony"? Powiedz mi glob - czyścisz jakiemuś panu buty? Czy
może Tobie ktoś czyści?

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> A wracaj do gnoju, nawet jadruys Cię przewyższa czymś w rodzaju
> sprawnych połączeń między niektórymi neuronami o lata świetlne, matole...
>
> Paweł

Ale Ty bazyli4 jesteś jeszcze za cbnetem..

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wg niego prawa dziecka też musiały czekać na "zaistnienie" aż do XX
> wieku...

Przyznawanie praw dziecka to w ogóle jakiś poroniony pomysł..

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Dla kościoła prawa dziecka jeszcze nie zaistniały, gdyż kościół chcąc
> usprawiedliwić pedofilie twierdzi,że dorosły zaczyna się od 12 roku
> życia. Tak ,kościółek jeszcze nie odkrył praw dziecka,wyznawczynio
> pedofili.

Aleś Ty niemądry.. Komunizm ci się kojarzy ze złem, a kościół z
pedofilią.. Może czas odwiedzić psychiatrę?

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bo nie zauważasz bardzo prostej rzeczy... założenia komunizmu (i
> poczytaj u komunistów, co to jest komunizm, bo czasami bajasz naprawdę
> bez polotu), zawsze i tylko skłania się ku typom stalinowskim,
> maoistycznym itp... nigdy nie było inaczej... żebyś nie wiem ile razy
> próbował zawsze na końcu będą mordy lub destabilizacja i rozpad. Taka
> jest ontologia komunizmu, żebyś się nie wiem jak nim zachwycał...
>
> Pzdr
> Paweł

Absolutnie się z tym nie zgadzam.. I jestem spokojny o destabilizację, o
ile kapitalistyczna propaganda nie będzie sączyć jadu.. Jak myślisz -
dlaczego tzw. demokracje zachodu wydawały tak kolosalne pieniądze na
utrzymanie tych propagandowych szczekaczek w stylu RFE? A przypominam
że w większości krajów był to tylko pseudokomunizm..

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> ...po wybuchu atomowym lub innej globalnej klęsce...

Nie, kiedy normalni ludzie zaczną myśleć samodzielnie..

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Dnia Wed, 15 Apr 2009 16:24:34 +0200, jadrys napisał(a):
>
> glob:

> jdr:

> Ty zauważ - "R.L. wymysliła propagandę"... No po prostu "musk staje demba"
> :-DDD

To brzmi jeszcze głupiej niż - "Wałęsa obalił komunę"..

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Odkryła jak ona działa i co można dzięki jej osiągnąć.

A można dużo, jesteś tego najlepszym przykładem..

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale i na wiele więcej nie liczę, bo czytam i czytam a Ty nadal trwasz
> w bezkresnej głupocie...
>
> Pzdr
> Paweł

Szkoda że sobie nie zdajesz sprawy ze swojej "mądrości inaczej"..

--

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE
PAERCHOMACHIA...