kaspar hauser

11. Data: 2009-04-02 09:08:16

Temat: Re: kaspar hauser
Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:gr12ds$9gg$1@inews.gazeta.pl...

> Aicha nie chce się wdawać już w dyskusję z Tobą...

Może to jest właśnie sposób na ikselcię?
Już Bluzgacz to przepowiadał... :)
Mnie też już nie chce się z nią gadać. :)

ikselcia sobie marzy o wspaniałym życiu, tak intensywnie marzy, że samą
siebie najbardziej musi przekonywać do tego, że takie życie ma. No i niech
dalej przekonuje. SIEBIE. Widać jest to jej do czegoś potrzebne.

V-V

12. Data: 2009-04-02 09:23:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@c...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> siebie najbardziej musi przekonywać do tego, że takie życie ma. No i niech
> dalej przekonuje. SIEBIE. Widać jest to jej do czegoś potrzebne.

Ma moje pełne wsparcie - wspaniała jest - prawdziwa Matka Polka!!!

13. Data: 2009-04-02 09:23:37

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> [...]
> samą siebie najbardziej musi przekonywać do tego, że takie życie ma.
> No i niech dalej przekonuje. SIEBIE. Widać jest to jej do czegoś

E gadasz, Ikselka to po prostu inteligentna babka z którą nie możecie
sobie dać rady w normalnej dyskusji.. Stąd to wasze czepianie się jej
osoby.. :-(

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

14. Data: 2009-04-02 09:24:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Veronika" <v...@c...op.pl> napisał w
wiadomości

> Ma moje pełne wsparcie - wspaniała jest - prawdziwa Matka Polka!!!

Prawdziwa APE REGINA !!!

AVE MATER !!!

15. Data: 2009-04-02 09:32:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> E gadasz, Ikselka to po prostu inteligentna babka z którą nie możecie
> sobie dać rady w normalnej dyskusji.. Stąd to wasze czepianie się jej
> osoby.. :-(

HE.. HE, DOKŁADNIE.

16. Data: 2009-04-02 10:43:03

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Ikselka to po prostu inteligentna babka z którą nie możecie sobie
> dać rady w normalnej dyskusji..

Tak mi przykro, że Cię rozczarowałam - widać jestem zbyt mało ideowa.
Ale jak można dyskutować z kimś, kto nie uznaje istnienia innej racji
oprócz swojej? Mission impossible.

--
Pozdrawiam - Aicha

17. Data: 2009-04-02 10:59:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Bo sprawdzalne doświadczalnie jest,że z burakami się nie da
rozmawiać,gdyż są tak poniżej kultury iż żadna argumentacja nie
dociera,ale za to mają bardzo cienką skórkę.

18. Data: 2009-04-02 11:00:35

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma moje pełne wsparcie - wspaniała jest - prawdziwa Matka Polka!!!
Na szczęście też, w kwestiach okraszonych slownictwem typu "Żyd", czy
"Rosja" ma diametralnie inne niż Ty podejście - choć może się z tym obecnie
nie wychyla.

Nie dla różnorakich form antysemityzmu (jak zwał tak zwał).
Nie dla bratania się z 'cywilizacją wschodnią'.

19. Data: 2009-04-02 11:10:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Redart napisał(a):
> U�ytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisa� w wiadomo�ci

> Na szcz�cie te�, w kwestiach okraszonych slownictwem typu "�yd", czy
> "Rosja" ma diametralnie inne ni� Ty podej�cie - cho� mo�e si� z tym
obecnie
> nie wychyla.
>
> Nie dla r�norakich form antysemityzmu (jak zwa� tak zwa�).
> Nie dla bratania siďż˝ z 'cywilizacjďż˝ wschodniďż˝'.

Możesz też zdobyć sobie sympatię pansavisty,wystarczy iż coś tam ci
się powie o elitarności i zobaczysz jak zacznie przybiegać strzyć
uszami,merdać ogonkiem,przewracać się na grzbiet i podnosić łapy do
góry w geście całkowitej bezbronności.;-)))

20. Data: 2009-04-02 11:11:59

Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> E gadasz, Ikselka to po prostu inteligentna babka z którą nie możecie
> sobie dać rady w normalnej dyskusji.. Stąd to wasze czepianie się jej

ikselcia prezentuje tutaj swoją wybitną inteligencję.
Opartą na robieniu z siebie idiotki oraz na wikipedii.
A także na robieniu idiotów z ludzi, którzy podobno są jej przyjaciółmi w
realu, np. z najlepszego we wsi ginekologa. To tylko jeden z nielicznych
przykładów.
Do takiej inteligencji nie mam ambicji równać.
Ale jeśli Ty dasz radę, to proszę bardzo. Dyskutuj z nią do woli. :)
Wiesz... z realnych "przyjaciół" ikselcia może sobie robić idiotów, bo jakoś
nie bardzo mogą się bronić, nie wiedzą co wyprawia.
No i najważniejsze. Nawet nainteligentniejszy człowiek się czasem myli.
ikselcia robi to bardzo często. Normalnie inteligentny umie przyznać się do
błędu. Inteligentny inaczej idzie w zaparte.
Widział kto, żeby ikselcia przyznała się do błędu?

V-V

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE
PAERCHOMACHIA...