kaspar hauser

311. Data: 2009-04-06 20:05:13

Temat: Re: kaspar hauser
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 20:06, jadrys <C...@o...pl> wrote:
> Dobre pytania, niestety z przyczyn obiektywnych odpowiedzi na nie
> będzie.. :-[

I kto tu idzie na latwizne?

312. Data: 2009-04-06 20:24:50

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> OK, skoro uważasz, że rozwijanie talentów za kasę męża jest ze wszech
> miar godne polecenia, to... gdzie masz tę posiadłość w Wielkopolsce?
> :PPP

Oczywiście że jest polecane, pod warunkiem że mąż jest "forsiasty"..
Na płn- zach. od Poznania..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

313. Data: 2009-04-06 20:30:09

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Czy Ty przypadkiem mnie nie bierzesz pod włosssss??? - zaczynasz budzić
> moją ostożność, bo to nie jest normalna gadka, coś węża podstępu tu czuję,
> a to oznacza, że mi nieco niewymiecionej skromności gdzieś tam w
> zakamarkach zostało - i jak się tu znów nie chwalić, jak człowiek taki
> skromny?
> ;-)

Absolutnie nie, jest to tylko rzetelna ocena Twojej działalności na
grupie..
Tak że twoje obawy są zupełnie bezpodstawne..

314. Data: 2009-04-06 20:31:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Oczywiście że jest polecane, pod warunkiem że mąż jest "forsiasty"..

A jak nie jest? Powinien zaakceptować innego sponsora? :>
Bo żona akurat ma focha i nie chce iść do roboty?

--
Pozdrawiam - Aicha

315. Data: 2009-04-06 20:32:54

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> poziom?

> Lewoskrętny jak to parchy...

Lewoskrętność a parchactwo to dwie różne sprawy, panie Hrabio..

316. Data: 2009-04-06 20:44:47

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 22:30, jadrys <C...@o...pl> wrote:

> jest to tylko rzetelna ocena Twojej działalności na
> grupie..

Rzetelna wedlug Ciebie.
Czyli subiektywna.

Zawsze SUBIEKTYWNA.

Warto o tym pamietac.

317. Data: 2009-04-06 20:49:11

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl>
grdppj$87o$...@i...gazeta.pl

> Ale czemu dwa razy mnie policzyłaś? :)

Za dwulicowość!

Saulo
:)

318. Data: 2009-04-06 20:55:07

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> A jak nie jest? Powinien zaakceptować innego sponsora? :>
> Bo żona akurat ma focha i nie chce iść do roboty?

Nie wiem, Wiem tylko że usilne namawiania mojej pani do tego żeby
przestała pracować spełzają na niczym..
Moim zdaniem kobieta nie powinna pracować poza domem..

319. Data: 2009-04-06 20:57:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Bo żona akurat ma focha i nie chce iść do roboty?

A czy to raczej nie jest decyzja obojga małżonków i osobom trzecim nic
nie powinno być do tego? Podobnie jak przy wyborze pozycji, liczby
dzieci, wystroju mieszkania itd.itp.?

Ewa

320. Data: 2009-04-06 20:58:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Absolutnie nie, jest to tylko rzetelna ocena Twojej działalności na
> grupie..

No, to od razu wystawiłeś i sobie ocenę własnej rzetelności. ;)

Ewa

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE
PAERCHOMACHIA...