kaspar hauser

441. Data: 2009-04-07 16:38:55

Temat: Re: kaspar hauser
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> No i popsułaś całą zabawę.
>
> Qra

A już zaczynało być ciekawie..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

442. Data: 2009-04-07 16:56:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> Przecież pierwotni chrześcijanie to nic innego jak prawdziwi komuniści..
> Dopiero później wszystko się pomieszało.. Powstał kościół, powstali
> pierwsi sekretarze..
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
> systemu... Również ja
>
> Linux ?? ?? ??????????? ??
>
> ??? ???

Ale glupoty opowiadasz,gdyż Chrystus nie szukał masy,tyko
indywidualnych ludzi,z prawdą która wyzwoli,ze skostniałego masowego
systemu danej cywilizacji,i tej swojej prawdy ,każdy miał szukać w
sobie jako człowiek w swojej nagości,by tą drogą dojść do
Chrystusa.Kościółek też obecnie jest stadny dlatego dogmaty i symbole
są ważniejsze od człowieka i jego człowieczeństwa. I Jak komuchy są
stadnii to historię też ci opiszą stadnie,się Chrystus na krzyżu
przekręca.I to was łączy- stado,które fałszuje wszystko względem
stada.

443. Data: 2009-04-07 17:05:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Przecież pierwotni chrześcijanie to nic innego jak prawdziwi
> komuniści..
> Dopiero później wszystko się pomieszało.. Powstał kościół,
> powstali pierwsi sekretarze..

Heh. Do tych samych wniosków doszłam na maturze z WOSu, jak miałam
porównanie zrobić :D

--
Pozdrawiam - Aicha

444. Data: 2009-04-07 17:06:48

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> stadnii to historię też ci opiszą stadnie,się Chrystus na krzyżu
> przekręca.I to was łączy- stado,które fałszuje wszystko względem

Może to się komuś nie podobać, ale Chrystus był komunistą.. Takie są fakty..

445. Data: 2009-04-07 17:16:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Nie podoba się tylko to że Chrystus był indywidualistą,wyzwolicielem,z
abstrakcyjnych prawd masy.To że ci nasrano do łba to są fakty.

446. Data: 2009-04-07 17:17:06

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> A już zaczynało być ciekawie..

Dobra, idę się pomasturbować pracą. Nie przeszkadzam więcej :P

--
Pozdrawiam - Aicha

447. Data: 2009-04-07 18:06:18

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Heh. Do tych samych wniosków doszłam na maturze z WOSu, jak miałam
> porównanie zrobić :D

Ja też nie doszedłem do nich dzisiaj..

448. Data: 2009-04-07 18:09:23

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Nie podoba się tylko to że Chrystus był indywidualistą,wyzwolicielem,z
> abstrakcyjnych prawd masy.To że ci nasrano do łba to są fakty.

Bez komentarza..

449. Data: 2009-04-07 18:21:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Dlaczego bez komentarza,pogadajmy o tym jak świnka fałszuje
największego indywidualiste świata,bo zasrany stadnie jest.Tylko
Połowe indywidualistycznej filozofii pochodzącej od dokonań
Chrystusa,zajebałeś do kosza,no to dawaj te swoje urojenia.

450. Data: 2009-04-07 18:33:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> Heh. Do tych samych wniosków doszłam na maturze z WOSu, jak miałam
> porównanie zrobić :D
>

> --
> Pozdrawiam - Aicha

Pomyliłaś głębokie prawdy wiary z dogmatyzmem.Chrystus to był
ten ,który szukał człowieczeństwa zagubionego w mechaniźmie mu
współczesnej cywilizacji i byłby pierwszym ,który by szukał
człowieczeństwa zgubionego w komuniźmie.

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE
PAERCHOMACHIA...
Skąd się bierze przemoc.