kaspar hauser

531. Data: 2009-04-08 10:26:40

Temat: Re: kaspar hauser
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> W pewnym wieku picie piwa w kilka osób z jednej butelki, śmiganie w
> glanach na nogach i z wytworami mennicy narodowej w uszach na
> koncerty, spanie po squatach i ochrona pluszcza w puszczy przestaje
> wystarczać ;))) Szczególnie, że żaden odłam nie wymyślił jak zmusić
> alimenciarzy do dobrowolnego pozbywania się (tak, wiem, że to
> oksymoron) wypracowanych dóbr na rzecz opuszczonych dzieci. W utopię,
> której uda się zmienić naturę ludzką, uwierzę całą duszą, sercem i bez
> zbędnych pytań! Niestety, jak dotąd gatunek ludzki takiej nie stworzył
> i raczej mu to nie grozi.

Nie mów o ludzkiej naturze, co człowiek to inna natura (Guevara vs
Rockefeller). I nie ładuj wszystkich do jednego wora.. Nie każdy ma
ciągoty do wyzysku..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

532. Data: 2009-04-08 10:32:24

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Czy ty wiesz co to jest UTOPIA.

Utopia to chyba jest wtedy jak glob wpadnie do wody i się utopi..

533. Data: 2009-04-08 10:36:52

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Gandhi unikał przemocy, w odróznieniu od tych zbrodniarzy...
>
> Paweł

Bo był prawdziwym komunistą.. A nie bandytą których ty nazywasz
komunistami .. Człowieku zacznij myśleć samodzielnie..

534. Data: 2009-04-08 10:37:49

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> [...]
84.html

> A co z twoją siłą masy,która to siła doprowadziła do tego,że nawet
> jedzenia nie było,coś słaba ta masa.

Gdzie nie było jedzenia?

535. Data: 2009-04-08 10:37:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Apr 2009 07:00:21 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A czyż sama nie uważasz, że dobry sekser to skarb? Chociażby dlatego, że
> rzadko występuje...
>
> Qra

Ja mam płeć dobrze rozpoznaną, ale fakt, dobry sekser to skarb :-)

536. Data: 2009-04-08 10:39:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żałość po degradacji przez Ciebie przemawia..

O jakiej degradacji piszesz? 8-()

537. Data: 2009-04-08 10:40:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyy, może przestałbyś mieszać kościół katolicki z chrześcijanstwem?
>
> Zwracam uwagę, że są też np. protestanci.
>
> (I jako protestantka własnie, twierdzę, że w kosciele katolickim też jest
> duzo dobrego. A oczekiwanie, że tak wieka instytucja będzie bez skazy
> pachnie...delikatnie mówiąc...nieprzemyśleniem sprawy.
> Wszystko, czego dotknie się człowiek jest ...bywa.... i dobre i złe)
>
> M.

Hm, a protestanci to nie chrześcijanie?

538. Data: 2009-04-08 10:56:48

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> [...]
> pachnie...delikatnie mówiąc...nieprzemyśleniem sprawy.
> Wszystko, czego dotknie się człowiek jest ...bywa.... i dobre i złe)

A kto mówi o kościele?

539. Data: 2009-04-08 10:59:10

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> O jakiej degradacji piszesz? 8-()

A racz zauważyć że tytuł Hrabiego ma znaczenie już tylko symboliczne..

540. Data: 2009-04-08 10:59:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał:

> Tyy, może przestałbyś mieszać kościół katolicki z
> chrześcijanstwem?
> Zwracam uwagę, że są też np. protestanci.
> (I jako protestantka własnie,

... protestuję!

BP, NMSP :)

--