kaspar hauser

671. Data: 2009-04-10 11:43:47

Temat: Re: kaspar hauser
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys"napisał w wiadomości:

> Nie ma obawy. Zasadniczo nigdy nie mówię upośledzonym umysłowo prawdy
> wprost.. :-(

Koleś, to się chyba pomyliłeś. Myślisz, że do psychiatryka piszesz? Nie,
to jest grupa dyskusyjna psp. :)

michał

672. Data: 2009-04-10 12:11:31

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda tylko że te "Twoje" zdania mijają się z prawdą o lata
> świetlne.. Gdybyś naprawdę pomyślał samodzielnie, wyciągnąłbyś z
> pewnością inne wnioski..

Nie wątpię. Na szczęście tak nie jest. Nie myślę samodzielnie.
Informacje czerpię z różnych źródeł.
Sprawdzam, weryfikuję, zasięgam opinii osób, które są dla mnie
autorytetami w konkretnej dziedzinie i w ten sposob wyrabiam sobie
zdanie.
Samodzielnie myślenie w takim kontekście brzmi jakoś tak pejoratywnie,
nie uważasz? :)

michał

673. Data: 2009-04-10 12:35:21

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> koleś,to jest największe i prawdziwe odktrycie komunizmu co ci
> napisałem,świadomość defornowana,determinowana przez
> społeczeństwo.Niestety każdy system świadomość deformuje,więc komunizm
> również.A to po tobie doskonale widać,bo jesteś odbierany jakbyś był
> nie z tego świata.Czyli nawet nie wyciągasz wniosków z otaczającej
> rzeczywistości.Ślepa wiara i ślepe posłyuszeństwo,tzw;świadomość
> zdeterminowana.To się nazywa dobitnie-śmierć za życia.

Właśnie, jestem przez niektórych odbierany jakbym był nie z tego
świata.. To najlepszy dowód na to jak ci niektórzy są podatni na
propagandę - ja mówię o faktach i prawdzie a oni to odbierają niemal
jako bluźnierstwo.. Całe szczęście że jest jeszcze trochę ludzi
myślących samodzielnie.. Inaczej przyszłoby mi emigrować chyba na marsa..

674. Data: 2009-04-10 12:37:34

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Koleś, to się chyba pomyliłeś. Myślisz, że do psychiatryka piszesz?
> Nie, to jest grupa dyskusyjna psp. :)

Myślę że jesteś okaleczony psychicznie przez propagandę..

675. Data: 2009-04-10 12:45:18

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> [...]
> zdanie.
> Samodzielnie myślenie w takim kontekście brzmi jakoś tak pejoratywnie,

Śmiem wątpić w Twoje sprawdzanie i weryfikowanie.. To dlaczego sprawiasz
wrażenie jakbyś pewnych rzeczy kompletnie nie rozumiał..

676. Data: 2009-04-10 12:46:31

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Nie jesteś pewien?

Jestem pewien..

677. Data: 2009-04-10 13:07:29

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma obawy. Zasadniczo nigdy nie mówię upośledzonym umysłowo prawdy
> wprost.. :-(

Dlatego ja wobec upośledzonych umysłowo w stylu jadrysa używam tylko
łagodnych określeń: debil i kretyn.

Pzdr ubawiony
Paweł :)

678. Data: 2009-04-10 13:49:00

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dlatego ja wobec upośledzonych umysłowo w stylu jadrysa używam tylko
> [...]

Jak widzę nabrałeś do mnie urazy. Co jest tego przyczyną? To że
otworzyłem ci oczu na pewne sprawy? Uświadomiłem otumanienie?

679. Data: 2009-04-10 16:17:28

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Śmiem wątpić w Twoje sprawdzanie i weryfikowanie.. To dlaczego
> sprawiasz wrażenie jakbyś pewnych rzeczy kompletnie nie rozumiał..

To jest dla mnie zgadką.

michał

680. Data: 2009-04-10 16:18:50

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora