kaspar hauser

841. Data: 2009-04-13 19:59:10

Temat: Re: kaspar hauser
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> On wszędzie taki jest.

A Wietnam, a wspominana już Jugosławia? To jednak nie to samo co w Polsce..

842. Data: 2009-04-13 20:07:54

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wystrzelałeś już wszystkich w imię świetlanej przyszłości? Niestety,
> mam dla Ciebie przykrą wiadomość... jeszcze musisz trochę lat
> poczekać, aż wszyscy zapomną. Wtedy już mnie nie będzie i będziecie
> sobie mordoweać ile tylko wlezie...
>
> Pzdr
> Paweł
>
> PS Niestety, 2+2 jest 4. Nie mylę się, na szczęście...

E nie bądź taki pesymistą.. Pewnie doczekasz czasów gdy zapanuje
Wolność Równość Braterstwo.. Kiedy to dzisiejszy parobek będzie jadał
z z dzisiejszym jaśniepanem kapitalistą prze jednym stole.. Bo na razie
to jest za przywileje jaśnie pana gotów jest walczyć..

843. Data: 2009-04-13 20:20:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> Spójrz na to inaczej- ile ofiar by było i gdzie świat by był obecnie
> gdyby nie ta ideologia..
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
> systemu... Również ja
>
> Linux ?? ?? ??????????? ??
>
> ??? ???
Komunizm tam gdzie był uwstecznił całe kraje o wiele lat,w każdej
dziedzinie,teraz musimy startować jako 3 świat i może kiedyś
nadąrzymy.Zresztą to uwstecznienie widać u ciebie,nie masz pojęcia co
nawet podstawowego dzieje się w nauce,obecnie.

844. Data: 2009-04-13 20:23:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Ile jeszcze będe szukał danych na temat jugosławi,że tam była bieda i
ty za kolejne 19postów
znowu wskoczysz,ze swoim urojeniem na temat jugosławi.

845. Data: 2009-04-13 21:19:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Apr 2009 22:07:54 +0200, jadrys napisał(a):

> [...]
> z z dzisiejszym jaśniepanem kapitalistą prze jednym stole.. Bo na razie
> to jest za przywileje jaśnie pana gotów jest walczyć..

Wolno mu walczyć, skoro chce - przecież żyje w wymarzonej demokracji, czyż
nie? Złuda stała się ciałem.
Hie, hie...

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

846. Data: 2009-04-13 21:48:28

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie potrafisz bazyli zrozumieć człeka jasno i trzeźwo myślącego..

Jasno i trzeźwo to myśleli Leibniz albo Tischner na przykład. Ty jesteś
tylko popłuczyną po szeregowym enkawudziście, więc nie doskoczysz...

Pzdr
Paweł

847. Data: 2009-04-13 21:49:33

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spójrz na to inaczej- ile ofiar by było i gdzie świat by był obecnie gdyby
> nie ta ideologia..

Setki milionów mniej....

Paweł

848. Data: 2009-04-13 21:52:19

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzisiejszym jaśniepanem kapitalistą prze jednym stole.. Bo na razie to
> jest za przywileje jaśnie pana gotów jest walczyć..

Przynajmniej czegoś chce i do czegoś dąży... i pamiętaj, że to brzmiało:
wolność, równość, braterstwo albo śmierć. A ty chcesz widzieć tylko naiwną
stronę... oj... jeszcze Ci wielu lat brakuje...

Pzdr
Paweł

849. Data: 2009-04-13 21:54:47

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lenin w odróżnieniu od Stalina działał w stanie wyższej konieczności..

No i tym akcentem szczerego humoru, którego nie powstydziłby się najlepszy
kabaret, mogę zakończyć dzień. jadrys, dawno już mnie nikt tak nie ubawił.
Jedno zdanie i przepona ledwie daje radę :))))))

Pzdr
Paweł

850. Data: 2009-04-13 21:58:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Apr 2009 23:48:28 +0200, bazyli4 napisał(a):

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jasno i trzeźwo to myśleli Leibniz

Owszem - matematyka to czysta forma. Nie do zniekształcenia przez
największe świnie.

> albo Tischner

Tischner? - tylko wg niektórych.

> na przykład. Ty jesteś
> tylko popłuczyną po szeregowym enkawudziście, więc nie doskoczysz...

Dlaczego ubliżasz? Bo ktoś dostrzega czystą formę?
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE
PAERCHOMACHIA...