kaspar hauser

861. Data: 2009-04-14 06:47:40

Temat: Re: kaspar hauser
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> No to poproś teraz o ten, o jakim marzysz. Opisz go dokladnie -
> zobaczymy, co da się zrobić.

W skrócie - równe szanse dla wszystkich..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

862. Data: 2009-04-14 07:00:37

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tak mnie widzi człowiek nie myślący samodzielnie.. Zapewniam Cię że w
> niczym nie ustępuje wyżej wymienionym.. A może nawet ich przewyższam pod
> względem prawidłowej analizy zachowań ludzi poddanych propagandowemu
> praniu mózgów..

Czyli nie ma już dla Ciebie ratunku. No trudno. Z mojej strony EOT. Bo to
jak rozmowa z kreacjonistami....

Pzdr
Paweł

863. Data: 2009-04-14 07:02:43

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wolno mu walczyć, skoro chce - przecież żyje w wymarzonej demokracji, czyż
> nie? Złuda stała się ciałem.
> Hie, hie...

Szkopuł w tym że większość służących nie robi tego świadomie.. Już
kapitaliści się o to zadbali.. I dbają nadal..
Najdokładniej widać to na spotkaniach królowej GB z normalnymi ludźmi.
Widać wyraźnie ten niezdrowy błysk wiernopoddańczej ekstazy w ich oczach..
Normalnie,trzeźwo myślący ludzie nie potrzebują królów, pierwszych
sekretarzy czy jakichś innych fałszywych autorytetów.. Każdy
wolnomyśliciel jest sam dla siebie największym autorytetem..

864. Data: 2009-04-14 07:09:42

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przynajmniej czegoś chce i do czegoś dąży... i pamiętaj, że to
> brzmiało: wolność, równość, braterstwo albo śmierć. A ty chcesz
> widzieć tylko naiwną stronę... oj... jeszcze Ci wielu lat brakuje...
>
> Pzdr
> Paweł

Tak, dąży do sumiennego wyczyszczenia panu butów..
Ty naprawdę nie zdajesz sobie sprawy jak się żyło normalnym ludziom w
Francji przedrewolucyjnej? ( nie tylko Francji)..

865. Data: 2009-04-14 07:15:41

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Na pewno nie do tego, o co mu najbardziej chodzi :->

A o co może mu chodzić?

866. Data: 2009-04-14 07:17:32

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Dnia Mon, 13 Apr 2009 23:59:24 +0200, Ikselka napisał(a):
>
> Miało być:

> Na pewno nie do tego, o co mu najbardziej chodzi :->

Na to wygląda..

867. Data: 2009-04-14 07:28:51

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> No, jeżeli jemu najbardziej chodzi o wszy, smód, brud, biedę i stan
> posiadania: wosiem" czasow pa rukie i skol"ko ugodno w karmanie to
> tak, to najlepiej żeby wyznawał komuni9zm... do tego go to doprowadzi....
>
> Pzdr
> Paweł

Znacznie lepsze jest życie na łasce panów, dobry pan "da" pracę,
poklepie po ramieniu, żyć nie umierać.. Ech bazyli.. :-(

868. Data: 2009-04-14 07:31:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Apr 2009 05:58:34 +0200, bazyli4 napisał(a):

> I pomyśleć, że dałem dwa proste przykłady... ale cóż, ostatecznie nie tych
> "niektórych" wina, że nie sięgają, widać mózgu im nie starcza...

Że myślą inaczej, to nie znaczy, że gorzej.

> Chyba w półlitrówce. Tylko stamtąd da się wyciągnąć jadrysowe widzenie
> świata. Poza tym dla niego to mógłby być właściwie komplement... przecież
> tam byli sami idealiści dostrzegający czystą formę, tylko trzeba ją było
> wykuć z tych opornych mas... to i wykuwali, towarzysze z gorącym sercem i
> naganem w dłoni...

To byli ludzie, którzy dorwali się do władzy. Jak to ludzie - wtedy, dziś i
zawsze.
Tylko że dziś, w demokracji, nagan to już przeżytek, motłoch zbyt bogaty
dziś, więc to pieniądz (lub groźba jego braku raczej) jest lepszym i
skuteczniejszym narzędziem manipulacji :->

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

869. Data: 2009-04-14 07:33:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Apr 2009 06:00:53 +0200, bazyli4 napisał(a):

> No, jeżeli jemu najbardziej chodzi o wszy, smód, brud, biedę i stan
> posiadania: wosiem" czasow pa rukie i skol"ko ugodno w karmanie to tak, to
> najlepiej żeby wyznawał komuni9zm... do tego go to doprowadzi....

A do czego prowadzi demokracja? Możesz napisać w kilku punktach?
:-)

870. Data: 2009-04-14 07:33:51

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> No i tym akcentem szczerego humoru, którego nie powstydziłby się
> najlepszy kabaret, mogę zakończyć dzień. jadrys, dawno już mnie nikt
> tak nie ubawił. Jedno zdanie i przepona ledwie daje radę :))))))
>
> Pzdr
> Paweł

Cieszę się z poprawy samopoczucia, ale to nie moja zasługa, tylko faktów
historycznych..

--

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE