kasztan jadalny

1. Data: 2000-05-25 21:10:43

Temat: kasztan jadalny
Od: "Robert Brachun" <C...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaycie...

Czy ktoô posiada informacje na temat kasztana jadalnego?
Jak szczepię i na jakich podkîadkach? Czym karmię?
Mam maîe (15-20cm) i nie wiem co z nich bëdzie. Przywiozîem je jesieniâ i
wsadziîem do donicy. Wytrzymaîy zimë (przewaűnie pod ôniegiem) i puôciîy piëkne
listki.
Widziaîem drzewa i krzewy dajâce identyczne owoce. Jak to dziaîa?

________ _
/\______ \ /\\ \ Robert Brachun
\/_____/ /_ _ ____\//_ \ Grajów 137
/ //\\ /\\/\ ___\/\\ \ 32-020 Wieliczka
/ /_\_\\\_\\_\\_/\\_\\ \ C...@p...fm
/\___________ ______ __\ \
\/__________/\\____/\\_/ \ Idea (0) 501 510 386
\ \\ \ \\ \
\// \// \

2. Data: 2000-06-04 22:58:10

Temat: Re: kasztan jadalny
Od: "Jardin" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Niestety nie znam sie na szczepieniu drzew, ale mam kasztana jadalnego i
moge
go mniej wiecej opisac. Szczepiony jest (najprawdopodobnie) na kasztanowcu
na wysokosci okolo 160 cm. Mam go 3 lata i rosnie b. ladnie. Ostatnio
zaczely
zamierac mu paki pedowe, ale opryskalam go saprolem i jest w porzadku.
Niczym specjalnym go nie "karmie". Z obsrewacji kasztana jadalnego
(przedwojenny - nieszczepiony i rowniez, jak mi odpowiedzieli w Korniku nie
hodowany, bo nie maja juz tego gatunku....) u sasiadow wynika, iz lubi glebe
raczej
zasadowa. Uwazam, ze jest to jedno z najpiekniejszych drzew lisciastych
i warto sprobowac cos z tymi "malymi" zrobic.
Pozdrawiam
Lidia

Użytkownik Robert Brachun <C...@p...fm> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:8...@n...tpsa.pl.
..
> [...]
piëkne
> listki.
> Widziaîem drzewa i krzewy dajâce identyczne owoce. Jak to dziaîa?

Pierwsze koszenie - czy walowac przed i w ogole pare pytan laika
nieznane kwiatki
Re: Rozne takie tam....
Re: Kosiarka z rozdrabniaczem