nieznane kwiatki

1. Data: 2000-05-25 13:22:12

Temat: nieznane kwiatki
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na działce takie dziwne kwiatki. Żółte, kulistopomponiaste o
srednicy ok 3 cm. Kwitnš w dużych ilościach od kwietnia do listopada na
zielnych łodygach krzewu o wysokości ok. 1,5 m. Liście palczaste,
ostropiłkowane. Rośnie to bez zadnej opieki.
Dostałem to od kogoś, kto tez nie wiedział co to jest. A ja lubię
wiedzieć.
Jeżeli komus ten opis coś przypomina to prosze o wiadomość. A jeżeli
ktos lubi zabawę w szukanie po ksišzkach i chcialby mi pomóc to proszę o
adres na priv, wtedy wyslę pocztš kawałek gałšzki z liściem i kwiatem.
Pozdrawiam
Janusz

2. Data: 2000-05-25 13:28:21

Temat: Re: nieznane kwiatki
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Zlotlin japonski. szczesciarz z ciebie, ze rosnie bez opieki. ja dwa
razy probowalam zaprowadzic go sobie na dzialce. niestety wymarza.
Dorota

3. Data: 2000-05-26 11:23:14

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka napisał(a):

> Zlotlin japonski. szczesciarz z ciebie, ze rosnie bez opieki. ja dwa
> razy probowalam zaprowadzic go sobie na dzialce. niestety wymarza.
> Dorota

Dzięki! Ładna nazwa, podoba mi się. Z tym, że dziwi mnie nieco wymarzanie. Nie
okrywam tego wogóle, a i ten, który mi go podarował twierdził, że u niego to
swietnie zimuje.
Dla upewnienia sie podaje jeszcze dwa szczegóły. Zielone gałęzie (pędy)
wyrastajš z ziemi, z korzenia, tworzšc krzewiastš kępę, a kwiaty wygladajš jak
lekko zmięte.
Jeżeli to rzeczywiście nazywa się złotlin to proszę potwierdź.
Pozdrawiam
Janusz

4. Data: 2000-05-26 12:24:09

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Na moje oko to zlotlin. oczywiscie l z kreseczka. u mnie wymarza, a u
sasiadki pieknie rosnie. wiec moze to po prostu "human factor" :-((.
Dorota

5. Data: 2000-05-27 06:21:16

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dorota Nowicka" <d...@n...gov.pl> napisal w wiadomosci
> Na moje oko to zlotlin. oczywiscie l z kreseczka. u mnie wymarza, a u
> sasiadki pieknie rosnie. wiec moze to po prostu "human factor" :-((.

Zlotlin japonski, faktycznie, nie jest roslina w pelni mrozoodporna.
W niektórych regionach (np. u mnie) w ostrzejsze zimy wymarza.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

Re: Rozne takie tam....
Re: Kosiarka z rozdrabniaczem
Re: niezwalczone przedziorki i zmarnowana roza pnaca
nornice
Kosiarka z rozdrabniaczem