katolicy

1. Data: 2002-11-08 08:25:48

Temat: katolicy
Od: "Ona" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest ktos tutaj katolikiem?
i zna jakiegos spowiednika na Ślasku,
tylko prosze Was jak ktos chce to glupio skomentowac to niech sobie od razu
podaruje glupie odpowiedzi

Ona

1. Data: 2002-11-08 08:53:00

Temat: Odp: katolicy
Od: "Jacek Słoma" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak :-)))

1. Data: 2002-11-08 10:50:01

Temat: Re: katolicy
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Jest ktos tutaj katolikiem?
> i zna jakiegos spowiednika na Ślasku,

Niestety Tak - bez pytania mnie o zdanie ochrzczono mnie a potem
ciągano po kościołach i z stąd wiem że w każdym kościele co najmniej
jeden jest.

A MĄDREGO sam bym chętnie spotkał. - jak znacie to powiedzcie.

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-11-08 12:02:41

Od: "Crumb" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ona napisał(a) w wiadomości: ...
|Jest ktos tutaj katolikiem?
|i zna jakiegos spowiednika na Ślasku,
|tylko prosze Was jak ktos chce to glupio skomentowac to niech sobie od
> [...]

Osobiście polecam spowiedników w Krypcie Katedry Chrystusa Króla w
Katowicach, tam gdzie mieści się DA i kościół akademicki.

Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2002-11-08 12:07:44

Od: "Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ona <m...@p...wp.pl> napisał(a):

> Jest ktos tutaj katolikiem?
> i zna jakiegos spowiednika na Ślasku,
> tylko prosze Was jak ktos chce to glupio skomentowac to niech sobie od razu
> podaruje glupie odpowiedzi

Poszukiewanie jakiegoś specjalnego spowiednika jest herezją. Kościół
katolicki naucza że każdy ksiądz może sprawować sakramenty i kazdy może
spowiadać. Albo pójdziesz do spowiedzi tam gzie mieszkasz, czyli tam gdzie
jest twoja parafia, albo pogrążąć się będziesz w swojej herezji.

kis

1. Data: 2002-11-08 12:12:38

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Kis Smis> wylosował takie:

> [...]
> spowiadać. Albo pójdziesz do spowiedzi tam gzie mieszkasz, czyli tam gdzie
> jest twoja parafia, albo pogrążąć się będziesz w swojej herezji.

i naucza, że muszę iść do takiego, któremu z gęby wali cebulą?

--
tren R
kto rano wstaje

1. Data: 2002-11-08 12:31:06

Od: "Meadentia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R

> i naucza, że muszę iść do takiego, któremu z gęby wali cebulą?

jak nie ma wyboru.. ;o)
mala

1. Data: 2002-11-08 12:46:02

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 8 Nov 2002 13:12:38 +0100, "tren R"
<t...@2...antispamior.pl> wrote:

>Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Kis Smis> wylosował takie:

>i naucza, że muszę iść do takiego, któremu z gęby wali cebulą?

Cóż znaczy jakaś głupia cebula wobec majestatu wszechmogącego Boga?
Spowiadasz się przed Bogiem, ustanowiony sługa boży jest tylko
pośrednikiem.

Amnesiac

1. Data: 2002-11-08 12:54:36

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiac:
> Spowiadasz się przed Bogiem, ustanowiony sługa boży jest tylko
> pośrednikiem.

Medium jakies takie?
Bez tego Medium problem cebuli sie rozwiazuje ;)

Tris

1. Data: 2002-11-08 13:01:37

Od: "Ona" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie po to sie o to pytalam zeby wzbudzac jakas kłotnie
jestem katoliczka chodze do kosciola , ale wiem ze nie kazdy ks jest z
powolania i wiele razy sie zdarzylo ze bylam w spowiedzi ktora trwala pare
sekund, nie kazdy ksiadz jest dobrym spowiednikiem i potrafi wskazac
wlasciwa droge
pare razy sie zawiodlam i pare razy bylo tak ze to mi pomagalo w staraniu
sie byc lepsza
a teraz potrzebuje takiej osoby bo naprawde sobie nie radze
wiec prosze o rade a nie dyskusje ktore niczego nie wnosza

ONa

Re: Aforyzmy - felieton MN
Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie...
Jeżeli wierzysz w ludzi-uwierz w Kobiety
autorefleksja ;)
wartosc czlowieka