kawa po staropolsku

21. Data: 2007-08-12 17:48:23

Temat: Re: kawa po staropolsku
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:f9n43j$225$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message

> Przekonanie fornali... Czyli mniemanologia stosowana.

A Ty co innego uprawiasz?
Że u Ciebie w rodzinie się coś robiło, nie znaczy, że tak jest od Kaina i Abla.
Więcej pokory

Qra

22. Data: 2007-08-12 17:49:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> a Ci
> by
> kawy - to
> raczej

> Błąd, skoro nawet biblia wspomina o miodzie...

A o Turkach i Polakach wspomina?

Qra, i jeżeli już to Biblia

23. Data: 2007-08-12 18:01:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaa... i tacy właśnie bogaci pijali kawę.
>
> Qra

I rabusie. I mieszczanie.

24. Data: 2007-08-12 18:07:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty co innego uprawiasz?
> Że u Ciebie w rodzinie się coś robiło, nie znaczy, że tak jest od Kaina i
> [...]

He...he, nie przeczytałaś dokładnie - nie tylko w mojej rodzinie, ale w
wielu znajomych rodzinach. Moja prababka umarła gdy chodziłem do trzeciej
klasy podstawówki - bardzo lubiłem słuchać jej opowiadań - a urodziła się
około 1864 roku i też słuchała - wiedza przez pokolenia szła, choć ubarwiana
z dość dużą wiernością detali. Babka urodziła się w Rumunii - wróciła z
rodziną, gdy miała 12 lat do Polski i znowu wiedza i opowieści...
A dzieci nie sluchają - zagdacze ich telewizja z bzdetami z Hollywood...

25. Data: 2007-08-12 18:09:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A o Turkach i Polakach wspomina?
>
> Qra, i jeżeli już to Biblia

Bibioteka też z dużej. Krakowskim targiem - Pismo Święte.

26. Data: 2007-08-12 18:13:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> społeczeństwa,
> spospolicali
> też

> Bibioteka też z dużej. Krakowskim targiem - Pismo Święte.

Twoje.

Qra

27. Data: 2007-08-12 18:14:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodziną, gdy miała 12 lat do Polski i znowu wiedza i opowieści...
> A dzieci nie sluchają - zagdacze ich telewizja z bzdetami z Hollywood...

Nawet jeśli szło o 140 rodzin, nie masz podstaw do uogólniania :-P

Qra

28. Data: 2007-08-12 18:14:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ci

> Twoje.
>
> Qra

Mam swobodę wyboru - nadal.

29. Data: 2007-08-12 18:15:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> społeczeństwa,
> spospolicali
> też

> bartników
> niego
> bogatych

> I rabusie. I mieszczanie.

A... teraz rozumiem, skąd ta zawiść... hehe

Qra

30. Data: 2007-08-12 18:18:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hollywood...

> Nawet jeśli szło o 140 rodzin, nie masz podstaw do uogólniania :-P
>
> Qra

Wow. Też dużo czytałem - nie byłem łosiem.

NAPOJE EKO
zywnosc ekologiczna Poznan
SMS
jak temp. wypieku rolady wieprzowej?