kiedy wykopać cebulki?

1. Data: 2008-05-14 12:31:12

Temat: kiedy wykopać cebulki?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy mogę wykopać cebulki tulipanów? Obcięłam kwiaty tuż po
przekwitnięciu i zostawiłam po 2 liście. Czekać aż uschną? Chciałabym na
tym miejscu posadzić teraz inne kwiaty, a cebulki tulipanów przechować
do jesieni.

2. Data: 2008-05-14 12:36:11

Temat: Re: kiedy wykopać cebulki?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> [...]
> przekwitnięciu i zostawiłam po 2 liście. Czekać aż uschną? Chciałabym na
> tym miejscu posadzić teraz inne kwiaty, a cebulki tulipanów przechować

O przepraszam, nie podpisałam się.

Pozdrawiam
Ewa :-)

3. Data: 2008-05-14 15:36:31

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g0em4r$igj$1@atlantis.news.neostrada.pl medea
<e...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> przekwitnięciu i zostawiłam po 2 liście. Czekać aż uschną?
> Chciałabym na tym miejscu posadzić teraz inne kwiaty, a cebulki

Hejka. Za 1,5 - 2 miesiące. :-)
Pozdrawiam średnioterminowo Ja...cki

4. Data: 2008-05-14 17:14:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:

> Hejka. Za 1,5 - 2 miesiące. :-)

Dopieeero... :-(

Ewa

5. Data: 2008-05-14 19:38:09

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
>W wiadomości news:g0em4r$igj$1@atlantis.news.neostrada.pl medea

> Hejka. Za 1,5 - 2 miesiące. :-)
> Pozdrawiam średnioterminowo Ja...cki

Za półtora miesiąca liście całkiem zżółkną i będzie je można zebrać gubiąc
informację, gdzie szukać cebulek.
U nas upały i te tulipany, które najwcześniej kwitły już mają wyschnięte
liście.
Powoli zacznę je wykopywać w miarę jak będą żółkły liście.

Pozdrawiam Krycha.

róża pnąca prosi o pomoc
śliwa "gubinka"
Majowe spotkanie
jak przygotować ziemię, zeby potem rósł ładny trawnik
Pościk