klej do przyklejania filcu poc meble

1. Data: 2004-02-16 11:24:01

Temat: klej do przyklejania filcu poc meble
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiego kleju używacie do podklejenia stopek mebli,
ani nie porysować drewnianej podłogi?
Wiem, że można kupić filc z klejem,
ale nie chciałabym wydawać pieniędzy, bo mam filc
tylko potrzebuję do niego kleju.

Zastanawiam się, co zrobić ze stopkami mebli "system XXI",
mają one nóżki plastikowe w kształcie, no powiedzmy, lejka.
Środek jest pusty, a na podłodze opiera się ta szersza część, okrąg.
Czy do czegoś takiego da się, w sposób trwały, przykleić filc?

pozdrawiam Krycha

1. Data: 2004-02-16 12:47:12

Temat: Re: klej do przyklejania filcu poc meble
Od: "szulik" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiego kleju używacie do podklejenia stopek mebli,
> ani nie porysować drewnianej podłogi?

Nie pamiętam, ale jakis dobry trafiłam w Castoramie (nie taki typu:
kropelka)
... Smaruje się nim filc, smaruje powierzchnię, do której kleisz - czyli
nóżki - i czeka 15 minut...Dopiero potem składasz do siebie te powierzchnie.

> [...]
> Środek jest pusty, a na podłodze opiera się ta szersza część, okrąg.
> Czy do czegoś takiego da się, w sposób trwały, przykleić filc?

Dokładnie takie mam meble. Odrysowywałam te nóżki na grubym filcu (prawie 1
cm - bo szafka w sumie jest ciężka), wycinałam kółka i przyklejałam do
obwódki "lejka" czyli do nóżki.
Efekt: super się trzyma od ponad 3 lat, meble można łatwo przesuwać po
panelach (nie muszę ich podnosić) no i podłoga nie jest porysowana...

Ewa

1. Data: 2004-02-16 12:49:22

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Jakiego kleju używacie do podklejenia stopek mebli,
> ani nie porysować drewnianej podłogi?

Powinien wystarczyć zwykły butapren. Ważne jest tylko dokładne
wyczyszczenie nogi przed klejeniem.

> Zastanawiam się, co zrobić ze stopkami mebli "system XXI",
> mają one nóżki plastikowe w kształcie, no powiedzmy, lejka.
> Środek jest pusty, a na podłodze opiera się ta szersza część, okrąg.

A wnętrze jest takie właśnie lejkowe? Czy jest tam jakas prosta
płaszczyzna? Jeśli jest, to ja poradziłem sobie wklejając w środek
takiej nogi drewniany klocek docięty tak, że wychodził na równo z
brzegiem tego "lejka" a filc przykleiłem do klocka. Jeśli tak się nie
da, bo wnętrze nogi jest stożkowe/kuliste/jeszcze inne - może wypełnic
je jakąś szpachlą? (w sklepach budowlanych duży wybór, pytaj o taka,
która nie kurczy się przy zasychaniu i można nią wypełniać większe
przestrzenie). I po zaschnięciu filc normalnie na klej do tej
szpachli?

J.

Budowa podestu - jak...
Łóżko drewniane do sypialni...
Pogotowie wod-kan. 24/7 Krakow
SPRZEDAM-żarowki energooszczedne tanio-OSRAM
BLACHA MIEDZIANA-sprzedam