klej w laskach do pistoletow klejowych, termicznych

1. Data: 2006-12-05 10:48:41

Temat: klej w laskach do pistoletow klejowych, termicznych
Od: vogl <f...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję specyfikacji technicznej ww. kleju. Konkretnie interesuje mnie
wytrzymałość elektryczna ww. kleju. Zna ktoś namiary w sieci na takie dane.
Pzdr.

2. Data: 2006-12-05 15:52:07

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vogl" <f...@u...com> napisał w wiadomości
> Poszukuję specyfikacji technicznej ww. kleju. Konkretnie interesuje mnie
> wytrzymałość elektryczna ww. kleju. Zna ktoś namiary w sieci na takie
> dane.

Jak znasz nazwę kleju lub producenta to poszukaj karty technicznej.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

3. Data: 2006-12-05 16:46:55

Od: vogl <f...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak znasz nazwę kleju lub producenta to poszukaj karty technicznej.

W tym rzecz że klej to znam tylko "z widzenia" z marketów czy w uzyciu u
monterow zajmujacych sie wykonywanie instalacji kablowych. W sieci
natomiast podawane są tylko informacje handlowe: cena, waga jednostkowa,
barwa itp.

Pzdr.

4. Data: 2006-12-05 18:01:25

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

vogl <f...@u...com> wrote:
> [...]
> interesuje
> mnie wytrzymałość elektryczna ww. kleju. Zna ktoś namiary w

Link do strony producenta: www.langelukaszuk.pl
Jakichkolwiek informacji n/t składu brak niestety zarówno na
stronie, jak i na opakowaniu, jedynie "vlozky pro lepeni za
tepla" i "vysoka lepici sila"

Udało mi się natomiast wygóglać coś takiego:
http://www.narzedzia.pl/aktualnosci/aktualnosci.asp?
ID=248

J.

5. Data: 2006-12-05 21:30:39

Od: vogl <f...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):

> [...]
> lepici sila"
>
> Udało mi się natomiast wygóglać coś takiego:

Dzieki, będe szukał dalej.
pzdr.

6. Data: 2006-12-06 18:28:27

Temat: klej w laskach