kłopotliwe kurzajki :(

11. Data: 2005-05-31 07:39:14

Temat: Re: kłopotliwe kurzajki :(
Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AngiW" <angiw@[no_spam]wp.pl> napisał w wiadomości
news:d7ftpr$svl$1@news.wp.pl...
> [...]
elektrokoagulacja,

> Witaj
> Ostatnio złapałam jakiegoś wirusa od wyrywania brwi i zrobiła mi sie
> brodawka płaska niewiedaiłam jak to usunąć wiec rozmawiałam z kumplem
> poradził mi spróbować spsobem w jaki on pozbył sie kurzjek. Moczył cały
> dzień cebule w occie a wieczorem nałozył na kurzajkę owinął bandarzem i
> poszedł spać . Ponoc zeszła po tygodniu i za nia pozostałe. Ja z moja
> brodawką poszłam do dermatologa i wymroziła mi ja azotem, przez kilka
> dni miałam strupka ale teraz wyglada dobrze. Pozdrawiam Angela

A ten tego, kot z diabłem, zgniła woda na rozstajach i połówki fasoli?

12. Data: 2005-05-31 11:38:42

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Moczył cały

> A ten tego, kot z diabłem, zgniła woda na rozstajach i połówki fasoli?

Witam,
Cebula jest bardzo zdrowa i ma wszechstronne zastosowanie w medycynie
ludowej i tzw. niekonwencjonalnej. Warto o niej poczytać. Brodawki to nie
wiem czy leczy, ale odciski jak najbardziej, zapchane zatoki czołowe,
rozrzedza krew przy żylakach, dobrze robi na ugryzienia kąśliwych owadów itd
(to co ja próbowałam). Dużo łatwiej dziś iść do lekarza i kupić "cudowny"
środek lub wymrozić czy potraktować laserem. Dużo łatwiej, ale czasami i
drożej. Nasze babcie nie miały takiej możności więc ratowały się domowymi
sposobami - które i dziś działają!
Nie mówię, że należy leczyć się samemu ziołami, warzywami i owocami - ale
wiedza dodatkowa nie boli, a czasem pomaga.

Pozdrawiam,
Akulka

refluks zoladkowy
cennik badan
antybiotyk pyt. do lakarzy, jelsi tu sa
zawał, literatura i pytania??
Propozycja grupy pl.sci.neuroscience (dyskusja na pl.news.nowe-grupy)