inne klopotliwe pytanie:ile zarabiasz?

181. Data: 2002-02-25 23:01:58

Temat: Re: klopotliwe pytanie? Dlugie
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:a58ac0$da9$12@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:a4tdut$c12$1@news.onet.pl...

> dyskusji
> przez 3
> Trudno
>
> Joanno - to czy Jola posiada dzieci, czy nie nie ma tu nic do rzeczy.

Zdecydowanie ma... Jak się ma dzieci to się nie da w domu nudzić...

> zaytowanym fragmencie nigdzie nie było słowa na temat tego, że Jola
> owych dzieci nie posiada, a Ty odpowiedziałaś, tak jak tylko Ty
> potrafisz - wciskaniem komuś dziecka do brzucha i niegrzeczną agresją.

Ja nic nie wciskałam... Ja tylko twierdzę, że osoba nieposiadająca dzieci
przebywająca w domu sama jak palec przez 3 miesiące nie umie ocenić czy
matka się w domu nudzi pozostając tam z dziećmi... i zajmując się nimi...
Jola faktycznie nie napisała, czy ma dzieci, bo ona uważa, ze to jest
nieistotne... Ja uważam, że jest istotne...

> Nie dziwię się specjalnie, że Jola zaprzestała dyskusji.

Dyskusji z Jolą zaprzestałam ja...

> Dyskutować z
> kimś można, jeśli przedstawia on jakieś argumenty, a fakt nie posiadania
> przez kogoś dziecka argumentem nie jest.

Ale jedynym argumentem Joli było obserwowanie z boku jednej koleżanki... co
uogólniała zaraz na większość...

> Może podejmiesz dyskusję ze
> mną - mam dzieci i też nie jestem zwolenniczką siedzenia w domu przez
> ileś lat.

Twoja wolna wola i Twój wybór... Od Joli różnisz się tym, że chcesz podjąć
dyskusję mówiąc, że jesteś zwolenniczką pewnej opcji, a nie obrzucając
inwektywami drugą opcję...
Zacznij nowy wątek. W tej formie chętnie podyskutuję.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

182. Data: 2002-02-26 00:01:03

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisał(a) w wiadomości: ...
[ciach]
>Dyskusji z Jolą zaprzestałam ja...

Nie, Joanno. Tamta dyskusja zakończyła się tak, że to akurat ja nie
odpowiedziałam, bo akurat nie miałam czasu na udzielanie się na newsach.

I to był pierwszy powód. A drugi był taki, że mnie naprawdę szkoda czasu na
dyskutowanie z kimś, kogo co trzeci post charakteryzuje się całkowitym
niezrozumieniem wypowiedzi przedpiścy albo udawaniem takowej. Dyskusja
powinna z grubsza polegać na tym, że strony określają stanowiska, a
następnie próbują je atakować i bronić, a nie tym, że jedna ze stron musi
własne cały czas wyjaśniać i dookreślać, bo druga albo jej nie rozumie, gdyż
należy do tych 60% społeczeństwa, które nie są w stanie zdekodować i
zinterpretować prostego tekstu, albo udaje, że nie rozumie, bo tak jest jej
wygodniej, w związku z czym cały czas przeinacza czyjeś wypowiedzi, snuje
nieuprawnione wnioski i odpowiada, delikatnie mówiąc, jakoś obok. I pozwolę
sobie, że to jest mój naprawdę ostatni głos w tej dyskusji, bo dalsze
drążenie tematu niewątpliwie kazałoby mi wybierać zdecydować, czy chodzi tu
o drobny niedostatek intelektualny niepozwalający zinterpretować w
wypowiedzi cokolwiek poza słowami kluczowymi, czy też o najzwyklejszą złą
wolę.

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

183. Data: 2002-02-27 01:40:07

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> wrote in message

| Przebóg! Spytał o długość moich hemoroidów, zaraz zapyta o wysokość
| zarobków. ;-P

Przedtem bylo jeszcze pytanie o kolor bielizny :-) To jak, malutka?
:-DDD

| No, no, czasem od przybytku głowa (albo co innego) boli... Trudno
przerobić
| taką ilość...

Za pierwszym razem zawsze boli, ale postaram sie byc delikatny :-)))))

| Przetwarzasz moje dane osobowe bez zezwolenia!!!!!!!!!!
| Wypatruj listonosza z pozwem. ;-P
| A serio: ładne, mogę do sygnaturki? Jak już wdrożę sygnaturkowca,
ofkors.
| W takiej postaci: "Nie mów JoP, póki nie przeskoczysz. (c) Didziak."

Eee, czytalem, ze mozna wolac Cie bez autoryzacji, to moglem i
skorzystalem :-)
A swoja droga - jesli Ty pozwalasz bez autoryzacji, to ja rowniez - c
w nawiasie i moja xywe wywal - po co masz tracic na wiarygodnosci u
niektorych przez sama stopke? :->>>
(pozdrawiam tutaj Anie Bj(Alt+0246)rk, czyli Björk - uklony szacunku i
podziekowania za uswiadamianie mnie czeste)
A - jeszcze jedno... Policz linijki w sig'u. gdy juz bedzie -
najlepiej kilka razy dla pewnosci :->

Pozdrawiam :-)
didziak-latrelek :-)

184. Data: 2002-02-27 17:48:20

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

didziak napisał(a) w wiadomości: ...
[ciach]
>Przedtem bylo jeszcze pytanie o kolor bielizny :-) To jak, malutka?
>:-DDD

No jak to, ten tam frustrat z Trzebnicy zaliczył mnie do kleryków, więc w
tym sezonie u nas modne są bokserki z napisem ROMA, który należy czytać
wspak. (Sorry, MSPANC).

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

185. Data: 2002-02-28 01:28:24

Temat: (OT) Miejsce bielizny 'w zyciu'/ 'na rzyci' kobiet pracujacych :->
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> wrote in message

(kolor bielizny)
> [...]
więc w
| tym sezonie u nas modne są bokserki z napisem ROMA, który należy

Tyle, ze ten Twoj kosciol to taki chyba ribelarny, nie? :-) Wiecej
szczegolow prosze :-)~~~~
Niech zgadne - pewnie czarne z kolora.. z koronki :-), a napis (biorac
pod uwage swieze spojrzenie Twego kosciola...) czcionka Times NEW
ROMAn? :-))))))

Pozdrawiam serdecznie :-)
didziak ;-))

186. Data: 2002-02-28 10:27:19

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Feb 2002 00:01:58 +0100, podpisując się jako "Joanna
Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

>Zdecydowanie ma... Jak się ma dzieci to się nie da w domu nudzić...

Da sięnudzić - jestem tego naocznym przykadem.
Moj syn wlsanie spi, mam wszystko zrobione, oiad gotowy, i sie nudze (
i pisze sobie listy) :))))))))
Tak wiec uwierz mi - da sie nudzic.

Marzena

187. Data: 2002-02-28 10:29:24

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marynatka" <m...@f...net> napisał w wiadomości

> Da sięnudzić - jestem tego naocznym przykadem.
> Moj syn wlsanie spi, mam wszystko zrobione, oiad gotowy, i sie nudze (
> i pisze sobie listy) :))))))))
> Tak wiec uwierz mi - da sie nudzic.

Marzenko skoro pisanie listów jest dla Ciebie nudne to po co to robisz?
Jeśli musisz, i nie lubisz, to to nie ma znaczenia - obowiązki trzeba
wykonywać, a jeśli jednak lubisz, to się nie nudzisz...

188. Data: 2002-02-28 14:45:40

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Feb 2002 11:29:24 +0100, podpisując się jako "Joanna
> [...]

>Jeśli musisz, i nie lubisz, to to nie ma znaczenia - obowiązki trzeba
>wykonywać, a jeśli jednak lubisz, to się nie nudzisz...

Zła interpretacja - piszę listy bosinudzę - czyli nie mam nic innego
do roboty.
No i po drugie nie bardzo moge cos innego robic bo jak zaczne sie tluc
po domu - to obudze dzieciaka :)
To siedze i pisze - ale mam straszne zaleglosci na grupie - tak z 300
listow :)))))))))) strasznie duzo piszemy tutaj :))))))))))))))

Marzena

189. Data: 2002-02-28 16:34:51

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To siedze i pisze - ale mam straszne zaleglosci na grupie - tak z 300
> listow :)))))))))) strasznie duzo piszemy tutaj :))))))))))))))

A jednak pozostanę przy swoim... Skoro piszesz to się nie nudzisz... ;-)))

190. Data: 2002-02-28 22:45:22

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Niech zgadne - pewnie czarne z kolora.. z koronki :-), a napis (biorac
>pod uwage swieze spojrzenie Twego kosciola...) czcionka Times NEW

Ja tam nie wiem, musiałabym się xiędza biskupa spytać. ;-P

JoP (dobra, EOT, bo nas zagryzą i słusznie ;->>))

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

Dlaczego nie macie dzieci? (emocjonalne)
Co to znaczy TZ?
Jaki Prezent?
trudny temat - pieniądze
dajcie się wyżalić...[bardzo długie i smętne]