klopsiki w sosiku koperkowym

1. Data: 2001-02-23 08:03:26

Temat: klopsiki w sosiku koperkowym
Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, chodzi za mną taka (troche dietetyczna) potrawa. Jak je zrobic z
miesa mielonego? Poradźcie.
Joanna

1. Data: 2001-02-23 10:56:31

Temat: Re: klopsiki w sosiku koperkowym
Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio robilam cos takiego.
Kupilam gotowe mielone z indyka, dodalam majeranek, sol do smaku, marchewke
pokrojona drobno, jajko i bulke (nawet chyba zapomnialam o cebuli). Potem
obtoczylam w mace i wrzucalam na wrzatek. Dolozylam oczywiscie lisc laurowy
i ziele angielskie. Jak wszystko sie pogotowalo, to dorzucialam posiekanego
koperku (dosyc sporo). Sos sam sie zagescil od maki na pulpecikach. Wyszlo
pyszniutkie i dietetyczne.
smacznego
Ela

1. Data: 2001-02-23 11:56:27

Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki, wlaśnie o to mi chodziło.
Nie slyszalam tylko o marchewce. Chyba trzeba ją pokroic bardzo drobno.
A jakiej bułki dodawać, zamoczonej czy tartej i ile?
Joanna

Ela napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

1. Data: 2001-02-23 12:27:28

Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daje bulke starta. Ilosc..."na oko". Z marcheweczka sa super, bo sa bardzo
pulchne.

1. Data: 2001-02-23 12:34:07

Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

..marchewke w mala kostke

1. Data: 2001-02-23 12:42:10

Od: <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

klopsiki, sosik, marcheweczka
jakie to wszytsko słodkie...

1. Data: 2001-02-23 13:09:33

Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Życie z zasady jest słone, więc odrobina słodkości chocby przy tej okazji
jest uzasadniona.
Joasienka :)))

<7...@n...onet.pl>...

1. Data: 2001-02-26 10:44:34

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja jeszcze proponuje przy robieniu klopsików dodac żółtko a białko ubic na
sztywną piane i dodac do mięsa, są wtedy pulchniutkie.
no i gotowac je w rosołku(nawet takim z kostki bulionowej). pozdrawiam
Katarynka
Joanna Wysocka napisał(a) w wiadomości:
<9755hj$8uq$1@zeus.man.szczecin.pl>...
>Witajcie, chodzi za mną taka (troche dietetyczna) potrawa. Jak je zrobic z
>miesa mielonego? Poradźcie.
>Joanna

RE: [Fwd: Gołąbki - trochę inaczej.]
surowka
Nowosci z GW
Re: [Fwd: Gołąbki - trochę inaczej.]
Zrazy Magdy B (bylo: obiad niedziel.) - sprawozdanie