Re: kluski slaskie

1. Data: 2000-06-28 19:10:33

Temat: Re: kluski slaskie
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: asia <j...@h...com.pl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 28 czerwca 2000 10:55
Subject: Re: kluski slaskie

>Jarek <n...@u...krakow.pl> wrote in message

>Jak dla mnie to nie jest SUROWKA, tylko poszatkowana kapusta, gotowana w
>osolonej wodzie. Po ugotowaniu dodaje sie troche tluszczu, octu i drobno
>posiekanej cebulki, i sporo pieprzu. Przynajmniej u mnie w domu. Jesy
>pyszna.
>Pozdrawiam :-)
>Asia z Katowic

W Poznaniu modra to tez nie surowka - tylko kapusta potraktowana wysoka
temperatura, z tluszczykiem oczywisce i czasem z jabluszkiem.
Herbatka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-06-29 05:29:08

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Herbatka <b...@d...com.pl> wrote:

> W Poznaniu modra to tez nie surowka - tylko kapusta potraktowana wysoka
> temperatura, z tluszczykiem oczywisce i czasem z jabluszkiem.
> Herbatka
Kapusza modra to po prostu inna nazwa kapusty czerwonej.

Wladyslaw

1. Data: 2000-06-29 06:14:07

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> wrote in message
> Kapusza modra to po prostu inna nazwa kapusty czerwonej.
>
> Wladyslaw
Jasne, ze tak, juz to ktos napisal. Chodzi o to, w jaki sposob przyrzadza
sie ta modra/czerwona kapuste do rolad i klusek na Slasku (i nie tylko ).
Asia:)

1. Data: 2000-06-29 12:57:47

Temat: Odp: kluski slaskie
Od: "Becia" <b...@h...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzieki za przepis na kluchy :-).
Ja akurat jadlam je nie z roladami (czy zrazami: - jak zwal tak zwal)i modra
kapusta, ale z pyszna pieczenia, gestym sosikiem i kapusta z
grzybami....mniam..!:-)))
Pozdrawiam
Beata:-))

1. Data: 2000-07-17 08:12:55

Od: Wojtek Maj <w...@s...pekao.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Herbatka
>
> --
> Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia

Mimo, że ni jestem z Wlkp. to wiem że do modrej oprócz jabłuszka dodaje sięm
czasem równieć rodzynki.
I z kluchami na lompie.
i z gulaszykiem
O qrde,