kolczyk?

1. Data: 2003-01-03 20:06:37

Temat: kolczyk?
Od: "o.n.a." <c...@U...TO.megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :]
Trapi mnie jedno pytanie, ktore skierowane jest, jak mi sie zdaje, bardziej
do meskiej widowni.
Otoz chcialabym wiedziec, co myslicie, drodzy Panowie, o kobietkach z
kolczykiem w pepku? Przyciagaja one czy odpychaja?

pozdro

1. Data: 2003-01-03 20:23:37

Temat: Re: kolczyk?
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"o.n.a." <c...@U...TO.megapolis.pl> wrote in

> Otoz chcialabym wiedziec, co myslicie, drodzy Panowie, o kobietkach z
> kolczykiem w pepku?

Ja tez kocham Britney Spears.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Tu miala byc fajna sygnaturka

1. Data: 2003-01-03 20:29:32

Temat: Re: kolczyk? [NTG!]
Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> szukaj wiadomości tego autora

> Otoz chcialabym wiedziec, co myslicie, drodzy Panowie, o kobietkach
> z kolczykiem w pepku? Przyciagaja one czy odpychaja?

Ja myślę na ten temat ...
... że lepszym miejscem na dyskusję będzie grupa pl.soc.seks!

--
Jakub Berent

1. Data: 2003-01-03 20:29:38

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Berent" <j...@l...com.p1> wrote in

> ... że lepszym miejscem na dyskusję będzie grupa pl.soc.seks!

O nie!
Dosc mamy tam takich.
Niech se idzie na pl.rec.uroda.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Gdy słyszę słowo "kultura", odbezpieczam rewolwer

1. Data: 2003-01-03 21:08:08

Od: Damian Kołkowski <d...@d...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

o.n.a. wrote:

> [...]
> Otoz chcialabym wiedziec, co myslicie, drodzy Panowie, o kobietkach z
> kolczykiem w pepku? Przyciagaja one czy odpychaja?

Odpych agłupota, a wszelkiego rodzaju ozdobniki są kwestią gustu, a o tym
się nie rozmawia ;-P

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski # http://deimos.one.pl/ #

Linux uran 2.4.20-ac2 #1 czw sty 2 15:19:33 CET 2003 i686 unknown
22:07:29 up 17 min, 1 user, load average: 0.00, 0.04, 0.06

1. Data: 2003-01-03 21:27:14

Od: "TheStroyer" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otoz chcialabym wiedziec, co myslicie, drodzy Panowie, o kobietkach z
> kolczykiem w pepku? Przyciagaja one czy odpychaja?

Jesli kolczyk jest naladowany dodatnio, to przyciagnie faceta
naladowanego ujemnie ;)

JGrabowski

1. Data: 2003-01-03 21:48:29

Od: "Łukasz Nawrocki" <l...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "o.n.a." <c...@U...TO.megapolis.pl> napisał w wiadomości

kolczyk w pępku kobiety to coś więcej niż ozdoba; to symbol. kobieta z takim
symbolem wabi, kusi, podnieca, wzbudza żądze, przywołuje w mężczyznach
naturę łowcy.
iczywiście nie działa to tak samo na wszystkich 'samców'; mówię tutaj o moim
przypadku. nie dlalej jak rok temu byłem ślepo zakochany w pewnej
'nimfetce', która taki właśnie symbol posiadała, i bardzo skutecznie mnie
nim zwodziła, eksponując swój brzuszek.
na dzień dzisiejszy możemy mówić o modzie na noszenie kolczyka w pępku. stał
się on symbolem wyzwolenia, odrzucenia stereotypu i indywidualizacji spośród
zbiorowości. ale tak jak wszystkie takie zachowania, które mają na celu
wyróżnić człowieka, zaczynają one być coraz powszechniejsze i stają się
wręcz rutyną. za dwa, trzy dni, kobiety które dzisiaj noszą kolczyk w pępku,
będą mówiły: kolczyk w pępku? tak, miałam kiedyś, ale wyrzuciłam; to takie
banalne nosić blachę na brzuchu. teraz mam kolczyk na... (wybaczcie mi
proszę) ...łechtaczce... (ależ jestem jestem pruderyjny!)

1. Data: 2003-01-04 05:45:17

Od: "tox" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Otoz chcialabym wiedziec, co myslicie, drodzy Panowie, o kobietkach z
> kolczykiem w pepku? Przyciagaja one czy odpychaja?

jesli laska jest fajna to nie ma to zadnego znaczenia czy ma kolczyk w pepku
czy w muszelce

pozdro

1. Data: 2003-01-04 12:04:51

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

o.n.a.:
> Otoz chcialabym wiedziec, co myslicie, drodzy Panowie,
> o kobietkach z kolczykiem w pepku? Przyciagaja one czy
> odpychaja?

Wszelkie objawy flustracji seksualnej sa dla mnie ~odpychajace. ;)

Czarek

1. Data: 2003-01-04 12:25:02

Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> szukaj wiadomości tego autora

> Wszelkie objawy flustracji seksualnej sa dla mnie ~odpychajace. ;)

Flu...czego?

--
Jakub Berent

DDA