kolczyk?

1. Data: 2003-01-04 12:37:07

Temat: Re: kolczyk?
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Berent:
> Flu...czego?

Flustracja - w moim 'odbiorze'. :)
Nie zgadzasz sie? ;)

Czarek

1. Data: 2003-01-04 18:23:08

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Mnie osobiście piercing brzydzi a kolczyki lubię tylko w uszach (i to
kobiecych wyłącznie).:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-04 18:58:05

Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i tak zaczyna się mój kochany list...
Do o.n.a., który(a) dnia Fri, 3 Jan 2003 21:06:37 +0100 popełnił(a):
> Witam :]
> Trapi mnie jedno pytanie, ktore skierowane jest, jak mi sie zdaje, bardziej
> do meskiej widowni.
> Otoz chcialabym wiedziec, co myslicie, drodzy Panowie, o kobietkach z
> kolczykiem w pepku?

Kojarza mi sie z moja byla.

> Przyciagaja one czy odpychaja?

A to to juz sama sobie odpowiedz w kontekscie powyzszego :/
--
mp

1. Data: 2003-01-04 19:41:12

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz Nawrocki" news:av51b3$q1g$1@news.onet.pl
> kolczyk w pępku kobiety to coś więcej niż ozdoba

eee tam.

> wabi, kusi

Mnie wtedy kusi aby stuknąć się w czoło.

1. Data: 2003-01-04 19:43:28

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tox" news:av5sc6$m1o$1@news.tpi.pl
> jesli laska jest fajna to nie ma to zadnego znaczenia czy ma kolczyk w pepku

Fajne dziewczyny nie noszą kolczyków w pępku i innych nietypowych miejscach.
Jak już mają kolczyki to wpięte w ucho - w ilości sztuk 1 na każde ucho.

1. Data: 2003-01-04 20:01:03

Od: "Łukasz Nawrocki" <l...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "tox" news:av5sc6$m1o$1@news.tpi.pl
>
> Fajne dziewczyny nie noszą kolczyków w pępku i innych nietypowych
miejscach.
> Jak już mają kolczyki to wpięte w ucho - w ilości sztuk 1 na każde ucho.

pachnie mi tu starym konserwatystom :)

1. Data: 2003-01-04 21:21:01

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz Nawrocki" news:av7fu4$899$2@news.onet.pl
> pachnie mi tu starym konserwatystom :)

Stary może i tak, a konserwatysta na pewno.
Nie podoba mi się to i już.
Zaczyna się od jednego kolczyka w pępku a kończy tak:
http://fun.from.hell.pl/2002-05-15/piercin1.jpg

1. Data: 2003-01-04 21:32:28

Od: John Dreamer <j...@d...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

:: o.n.a.:
> [...]
> Otoz chcialabym wiedziec, co myslicie, drodzy Panowie, o kobietkach z
> kolczykiem w pepku? Przyciagaja one czy odpychaja?

Zdecydowanie odpychają - moim zdaniem ktoś, kto dobrowolnie się kaleczy nie jest
całkiem normalny... Analogicznie nie spodobałaby mi się dziewczyna ze śrubą w
czole (pytanie o to padnie tu pewnie za kilka lat, więc je uprzedzam) - miałbym
wtedy wrażenie. Myślę, że taka śruba długości 15 centymetrów i tak nie
spowodowałaby zbyt dużych strat.

A już mniej poważnie: http://republika.pl/jdreamer/pepsi2.wmv [~900KB].
Troche mocno to skompresowałem, ale myślę, że wiadomo, o co chodzi.

--
John Dreamer
...riding through the dark...

1. Data: 2003-01-05 13:43:35

Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i tak zaczyna się mój kochany list...
Do cbnet, który(a) dnia Sat, 4 Jan 2003 13:37:07 +0100 popełnił(a):
> Jakub Berent:
>
> Flustracja - w moim 'odbiorze'. :)

Nie ma czegos takiego, jak ,,flustracja''.
--
mp

1. Data: 2003-01-05 14:01:27

Od: ika zuzeloth <i...@C...blog.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 5 Jan 2003 13:43:35 +0000 (UTC), Michal Pasternak
<m...@p...w.lub.pl> bulgocze:
<s...@I...w.lub.pl>

>Nie ma czegos takiego, jak ,,flustracja''.

a czemu.
mnie się to kojarzy ze spuszczaniem wody w kiblu.
nie może być? ;)

--
ika - umop apisdn
# http://ika.blog.pl #