kolczyk?

1. Data: 2003-01-05 15:11:43

Temat: Re: kolczyk?
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Michal Pasternak:
> Nie ma czegos takiego, jak ,,flustracja''.

Frustracja - teraz dobrze? :)

Czarek

1. Data: 2003-01-05 16:09:43

Od: "Pulsarek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Fajne dziewczyny nie noszą kolczyków w pępku i innych nietypowych
miejscach.
> Jak już mają kolczyki to wpięte w ucho - w ilości sztuk 1 na każde ucho.

To ciekawe. Mam po 2 sztuki w każdym uchu.
Co o mnie sądzisz?:P

--
Agnieszka
p...@o...pl

1. Data: 2003-01-05 16:17:33

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Pulsarek:
> To ciekawe. Mam po 2 sztuki w każdym uchu.
> Co o mnie sądzisz?:P

O tym czy o Tobie? ;)

OK, o Tobie: oznaka przynajmniej braku rozwagi i ~ulegania
emocjom pod wplywem chwilowego nastroju.
Masz tez nie-gladkie wlosy (tzn 'pokrecone') - zgadza sie? :)

Czarek

1. Data: 2003-01-05 16:29:53

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pulsarek" news:av9lke$de4$1@news.tpi.pl
> To ciekawe. Mam po 2 sztuki w każdym uchu.
> Co o mnie sądzisz?:P

Wepnij sobie jeszcze trzeci zapewne lepiej się poczujesz :D
Zresztą musiałbym to zobaczyć w praktyce.
I zapewne musiałbym Ci własnoręcznie zredukować liczbę kolczyków do jednego
na ucho abyś wyglądała jak człowiek ;)

1. Data: 2003-01-05 17:59:52

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <news:av9lvn$2i$1@news.onet.pl
> Masz tez nie-gladkie wlosy (tzn 'pokrecone') - zgadza sie? :)

Jakie włosy takie myśli... ;)

1. Data: 2003-01-05 21:36:31

Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i tak zaczyna się mój kochany list...
Do ika zuzeloth, który(a) dnia Sun, 05 Jan 2003 15:01:27 +0100 popełnił(a):
> Sun, 5 Jan 2003 13:43:35 +0000 (UTC), Michal Pasternak
><m...@p...w.lub.pl> bulgocze:
><s...@I...w.lub.pl>

> a czemu.
> mnie się to kojarzy ze spuszczaniem wody w kiblu.
> nie może być? ;)

Mi sie kojazry z flusstrakcja - niemieckim okresleniem na
rusztowania, po ktorych przeplywa rzeka.

Byliscie w Niemczech, widzieliscie flusstrakcje? To calkiem
fajne atrakcje :/

--
mp

1. Data: 2003-01-05 21:37:01

Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i tak zaczyna się mój kochany list...
Do Pulsarek, który(a) dnia Sun, 5 Jan 2003 17:09:43 +0100 popełnił(a):

> Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> miejscach.
>
> To ciekawe. Mam po 2 sztuki w każdym uchu.
> Co o mnie sądzisz?:P

To SPOKO LASKA jestes.

Wpadaj na melange, jo.
--
mp

1. Data: 2003-01-05 22:39:34

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

ika zuzeloth:
> mnie się to kojarzy ze spuszczaniem wody w kiblu.

Michal Pasternak:
> Mi sie kojazry z flusstrakcja - niemieckim okresleniem na
> rusztowania, po ktorych przeplywa rzeka.

Ech, to prawie-ze to samo. :]
Mnie to (teraz) jakby 'kojarzy sie' z plukaniem zoladka(?).

> Byliscie w Niemczech, widzieliscie flusstrakcje? To calkiem
> fajne atrakcje :/

Nie byliscie, ale moze kiedys. :)

Czarek

1. Data: 2003-01-05 22:41:30

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

ika zuzeloth:
> [...]

> rusztowania, po ktorych przeplywa rzeka.

Ech, to prawie-ze to samo. :]
Mnie to (teraz) jakby 'kojarzy sie' z plukaniem zoladka(?)...
ew. lewatywa - bez sensu.

1. Data: 2003-01-05 23:39:25

Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i tak zaczyna się mój kochany list...
Do cbnet, który(a) dnia Sun, 5 Jan 2003 23:41:30 +0100 popełnił(a):
> ika zuzeloth:
>
> Michal Pasternak:
>
> Ech, to prawie-ze to samo. :]
> Mnie to (teraz) jakby 'kojarzy sie' z plukaniem zoladka(?)...

Mi ,,pasaż handlowy'' kojarzy się z ,,pasażem jelitowym'', tak
btw. Pozdrowienia dla marketoidów z pasaz.onet.pl, chej!
--
mp

DDA
Terapie grupowe.