kolczyk?

1. Data: 2003-01-06 09:57:54

Temat: Re: kolczyk?
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> "tox" news:av5sc6$m1o$1@news.tpi.pl
>
> Fajne dziewczyny nie noszą kolczyków w pępku i innych nietypowych miejscach.

I tu się mylisz. Z czego to może wynikać: spotykałeś same niefajne z kolczykami
i stąd błędny wniosek albo niezdrowo generalizujesz (ale na jakich podstawach,
na Swaroga?). Niemniej obrażasz mnie i moich parę koleżanek z kolczykami.

kohol

1. Data: 2003-01-06 10:32:07

Od: "Pulsarek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości

> O tym czy o Tobie? ;)

Mowa była o tym, że fajne dziewczyny mają po jednym
kolczyku w uchu.:) _O mnie_.

> OK, o Tobie: oznaka przynajmniej braku rozwagi i ~ulegania
> emocjom pod wplywem chwilowego nastroju.

Dlaczego tak sądzisz?

> Masz tez nie-gladkie wlosy (tzn 'pokrecone') - zgadza sie? :)

Skąd to wydedukowałeś? Przyśniłam Ci się? Czy może
dziewczyny z pokręconymi włosami są niefajne?;>
Przykro mi, nie zgadza się.:)

--
Agnieszka
p...@o...pl

1. Data: 2003-01-06 10:57:34

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pulsarek <p...@o...pl>

> Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości

> Mowa była o tym, że fajne dziewczyny mają po jednym
> kolczyku w uchu.:) _O mnie_.

> Dlaczego tak sądzisz?

Bo taka jest prawda. Nie próbuj mydlić cbnetowi oczu, prosząc o dodatkowe
wyjaśnienia . ;-)))
Sam fakt Twojej odpowiedzi na osąd cbneta już wskazuje na pewien brak
rozwagi, a co do ulegania emocjom pod wpływem chwilowego nastroju, to
poczekaj trochę, a być może sibi zapewni Ci taki nastrój, że ulegniesz
naprawdę silnym emocjom.

> Skąd to wydedukowałeś? Przyśniłam Ci się? Czy może
> dziewczyny z pokręconymi włosami są niefajne?;>
> Przykro mi, nie zgadza się.:)

A tu być może starasz się zaciemnić przekazaną nam przez cbneta prawdę na
temat normy estetycznej. Ale to Ci się nie uda.

P.

1. Data: 2003-01-06 12:21:40

Od: "Pulsarek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Pasternak" <m...@p...w.lub.pl> napisał w
wiadomości news:slrnb1h944.b5h.michal@ILIT.w.lub.pl...

> To SPOKO LASKA jestes.

Z powodu kolczyków???

> Wpadaj na melange, jo.

Że co????

--
Agnieszka
p...@o...pl

1. Data: 2003-01-06 12:32:43

Od: "Pulsarek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wepnij sobie jeszcze trzeci zapewne lepiej się poczujesz :D

Dzięki za radę, ale z dwoma wystarczająco świetnie
się czuję.:)

> Zresztą musiałbym to zobaczyć w praktyce.

Musiałbyś zobaczyć, czy jestem fajna?
Życzysz sobie zdjęcie?:P

> I zapewne musiałbym Ci własnoręcznie zredukować liczbę kolczyków do
> jednego na ucho abyś wyglądała jak człowiek ;)

Grrrr... Wrrr...:)

--
Agnieszka
p...@o...pl

1. Data: 2003-01-06 12:36:49

Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i tak zaczyna się mój kochany list...
Do Pulsarek, który(a) dnia Mon, 6 Jan 2003 13:21:40 +0100 popełnił(a):

> Użytkownik "Michal Pasternak" <m...@p...w.lub.pl> napisał w
> wiadomości news:slrnb1h944.b5h.michal@ILIT.w.lub.pl...

> Z powodu kolczyków???

No. Kolczyki masz w uszach, na niusy postujesz.

> Że co????

Wpadaj - nie gadaj.
--
mp

1. Data: 2003-01-06 12:54:27

Od: "Annie" <a...@i...pl.no-spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podstawach,
> na Swaroga?). Niemniej obrażasz mnie i moich parę koleżanek z kolczykami.

Ja nie mam kolczykow w zadnych nietypowych miejscach, ale mi to nie
przeszkadza. I uwazam, ze rzeczywiscie jest to niezdrowe generalizowanie
i obrazanie dziewczyn, ktore maja w takich miejscach kolczyki. Kolczyk
o niczym nie swiadczy.

--
Ania

1. Data: 2003-01-06 13:53:22

Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i tak zaczyna się mój kochany list...
Do Annie, który(a) dnia Mon, 6 Jan 2003 13:54:27 +0100 popełnił(a):
> [...]
> przeszkadza. I uwazam, ze rzeczywiscie jest to niezdrowe generalizowanie
> i obrazanie dziewczyn, ktore maja w takich miejscach kolczyki. Kolczyk

Zasadniczo, jestem w stanie znaleźć Ci kilka (może kilkanaście)
prac naukowych z różnych dziedzin, gdzie okazywało się, że grupa
badana na poziomie istotnym statystycznie różniła się czymś od grupy
kontrolnej PLUS zauwazono zwiększone tendencje do piercingu ;)
--
mp

1. Data: 2003-01-06 14:18:09

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> badana na poziomie istotnym statystycznie różniła się czymś od grupy
> kontrolnej PLUS zauwazono zwiększone tendencje do piercingu ;)

Ostatnio koleżanka badała korelację, która była istotna statystycznie, ale
współczynnik korelacji Persona wynosił niewiele ponad 0,1.

Jeżeli takie badania są, nie można na ich podstawie wyciągać wniosków
typu "Fajne dziewczyny nie noszą kolczyków w pępku i innych nietypowych
miejscach".

Jeżeli tendencja do piercingu jest dla Ciebie wyznacznikiem "fajności" - to
trudno. Jeżeli na podstawie jednego kolczyka w pępku jesteś w stanie powiedzieć
coś o osobie, która go posiada - załóż gabinet wróżbiarski. Bo mnie nie
przerażają groźne słowa "na poziomie istotnym statystycznie", a przeraża
natomist łatwość formułowania przez ludzi sądów na temat innych ludzi i
przedstawiania ich jako "prawdy ogólne".

Więc może bez takich, Kolego.

kohol

1. Data: 2003-01-06 14:54:13

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kohol napisała w wiadomości news:5337.0000018b.3e199021@newsgate.onet.pl...

> Jeżeli takie badania są, nie można na ich podstawie wyciągać wniosków
> typu "Fajne dziewczyny nie noszą kolczyków w pępku i innych nietypowych
> miejscach".

W pępku jak w pępku, ale w tych innych nietypowych miejscach trochę głupio
publicznie eksponować.
A przecie ku ozdobie służyć mają.
Takie np. przyrodzenie z breloczkiem. ;)

Bacha.

DDA
Terapie grupowe.
Chodliwe tematy