kolejna sprytna metoda reklamy na allegro:/

1. Data: 2004-07-05 16:19:01

Temat: Re: kolejna sprytna metoda reklamy na allegro:/
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> abstrahując od tego, czy sprzedawanie próbek to rzecz legalna i
> pozytywna, czy nie,

I takie cus ludzie sprzedaja ? Jej, ja mam przeroznych probek w domu
cale tony ;) Chyba sie wreszcie czegos dorobie :)

Dunia (zadowolona)
--
All our science, measured against reality, is primitive and childlike -
and yet it is the most precious thing we have. | Albert Einstein

1. Data: 2004-07-05 16:19:27

Temat: kolejna sprytna metoda reklamy na allegro:/
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

allo,

abstrahując od tego, czy sprzedawanie próbek to rzecz legalna i
pozytywna, czy nie, chciałam zwrócic uwagę na pewną nową formę
reklamy:

w opisie stoi, że 50 ml tego kremu kosztuje ok. 450 zł. jest to
nieprawdą - cena sklepowa jest o połowę niższa.

kolejny przykład:

cena rynkowa tego podkładu to 125 zł. nie 180.

ponownie, podobnie jak i przy podrabianych kosmetykach, mam głębokie
wewnętrzne przekonanie, że walczę z wiatrakami, ale trudno, co robić.

an.

1. Data: 2004-07-05 19:20:32

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 05 Jul 2004 18:19:01 +0200, in pl.rec.uroda Dunia
<d...@n...o2.pl> wrote in
<4...@n...o2.pl>:

>I takie cus ludzie sprzedaja ? Jej, ja mam przeroznych probek w domu
>cale tony ;) Chyba sie wreszcie czegos dorobie :)

no, sprzedają. inna sprawa, jak ktoś wygarnie te dostane próbki,
wrzuci w aukcję i zepchnie komuś, kto ma szansę to wykorzystać (jak ja
ostatnio), a inna, jak ktoś z tego robi regularny biznes (próbki w
ilościach hurtowych, sprzedaż po kilka sztuk o łącznej pojemności
zbliżonej do tego, co na półce). niektórzy są zdania, że to bez sensu,
bo w ten sposób tych próbek się w sklepie nie dostanie, ale po
pierwsze - moim zdaniem te próbki wcale nie z polskich sklepów
pochodzą, a po drugie - jak mam wybór: nie dostać próbki wcale albo
kupić ją sobie za relatywnie małe pieniądze, to wolę to drugie.
chociaż ostatnio, muszę przyznać, robi się coraz lepiej - w Sephorze i
GC dają próbki bez gadania, opisują je elegancko i nikt nie pyta, po
co mi próbka podkładu za 300 pln.

an.

1. Data: 2004-07-05 20:03:45

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> chociaż ostatnio, muszę przyznać, robi się coraz lepiej - w Sephorze i
> GC dają próbki bez gadania, opisują je elegancko i nikt nie pyta, po
> co mi próbka podkładu za 300 pln.

O tak. Jakie było moje zdziwienie, kiedy pani w Sephorze zapakowała mi w
ichnie pudełeczka 3 podkłady, a inna pani, taka od klinika, w GC bardzo mnie
przepraszała, że nie ma próbek - obiecywała, że będą w przyszłym tygodniu. A
były to akurat dni, kiedy wyglądałam na młodziutką dzieweczkę ;-)

--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-07-06 07:04:50

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> pierwsze - moim zdaniem te próbki wcale nie z polskich sklepów
> pochodzą,

Jak nie dostane kiedys probek w sklepie, to prynajmniej bede wiedziala,
gdzie sa ;))))

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

1. Data: 2004-07-06 07:22:29

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 06 Jul 2004 09:04:50 +0200, in pl.rec.uroda Dunia
<d...@n...o2.pl> wrote in <ccdisg$jvs$4@news.onet.pl>:

>Jak nie dostane kiedys probek w sklepie, to prynajmniej bede wiedziala,
>gdzie sa ;))))

ouch. no tak;)))

an.

1. Data: 2004-07-15 06:43:08

Od: "Joanna" <j...@P...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

Witam,

> chciałam zwrócic uwagę na pewną nową formę reklamy:

> w opisie stoi, że 50 ml tego kremu kosztuje ok. 450 zł. jest to
> nieprawdą - cena sklepowa jest o połowę niższa.

Przepraszam za wskrzeszanie przebrzmiałego już wątku, ale również trafiłam
na podobny proceder i to u allegrowiczki, która do tej pory była tutaj
raczej polecana. Wysyłam tego posta, nie po to, aby wszcząć na nowo
dyskusję, lecz by został ślad w archiwum, gdy ktoś będzie chciał
zweryfikować panią o nicku Oriana.

Nie jestem w stanie sprawdzić wszystkich jej aukcji, bo nie znam dokładnych
cen rynkowych. Jednak zainteresowały mnie dwa produkty i w obu przypadkach
wystapił proceder znacznego zawyżania rzekomych "cen rynkowych", aby cena
allegrowiczki jawiła sie jako super korzystna.

Dowody:

1. http://allegro.pl/show_item.php?item=27821304

podkład Lancome Color ID za 105 zł.
Oriana twierdzi, że cena rynkowa to ok 170 zł , podczas gdy w Sephorze 130

2. http://allegro.pl/show_item.php?item=28045435

błyszczyk Lancome StarGloss za 70 zł
Oriana twierdzi, że cena rynkowa to ok 110 zł , podczas gdy w Sephorze 85 zł

W obu przypadkach, po dodaniu kosztów przesyłki, cała transakcja robi się
znacznie mniej opłacalna niż na pierwszy rzut oka. (W moim przypadku na
granicy opłacalności, bo mam zniżkę w ulubionej perfumerii. Zniżka
niewielka, ale dokładnie zrównuje cenę oferty + koszt przesyłki z ceną
sklepową)

Absolutnie nie odradzam kupowania u Oriany, ale sugeruję sprawdzenie "ceny
rynkowej" na własną rękę.

pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-07-15 08:13:56

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Jul 2004 08:43:08 +0200, in pl.rec.uroda "Joanna"
<j...@P...com.pl> wrote in
<cd597j$f67$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> [...]
>raczej polecana. Wysyłam tego posta, nie po to, aby wszcząć na nowo
>dyskusję, lecz by został ślad w archiwum, gdy ktoś będzie chciał

słuszna uwaga. wielkie dzięki za info. dopisuję do mojego różowego,
tajnego notesika;)

an.

dermabrazja
I...znów mikrodermabrazja:)
Mikrodermabrazja we Wrocławiu?
tłusta cera - co robić
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-07-05)