Re: kolor szkieł?

Date: Thu, 01 Mar 2007 10:50:02 +0100
From: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: kolor szkieł?

thassos wrote:

> Mam pytanie , ale wybaczcie że na ta grupe .
> 1. Czy można przyciemnić lub zmienić kolor zwykłych szkieł białych w
> okularach , pytam bo fotochromy są strasznie drogie. .....

Zapytaj dowolnego optyka.

> 2. Czy podobają się Wam fotochromy na codzień, czy to nie wygląda głupio?

Od lat noszę fotochromy, w dodatku z antyrefleksowym czymś, bo takie
są dla mnie najwygodniejsze. Ludzie na ulicy nie gwiżdżą, więc chyba
bardzo głupio nie wygląda. Do pracy na komputerze mam szkła białe,
ale też z tym czymś :) Patrzę z zazdrością na ludzi, którzy mają
jedne okulary do wszystkiego, ale u mnie się to nie sprawdziło.

Najpiękniejszą muzyką przed snem