komfort przy TV ?

1. Data: 2006-10-21 16:30:31

Temat: komfort przy TV ?
Od: "Maro" <M...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzisiaj dowiedziałem się że oglądanie TV przy zgaszonym świetle jest
bardziej zdrowe (dla wzroku) niż przy zaświeconym świetle.

Więc rozumię że przy zgaszonym świetle oczy mniej cierpią, - prawda to ?

Proszę o odpowiedź bo jestem zbulwersowany.

pozdr. Lukasz

2. Data: 2006-10-21 16:35:04

Temat: Re: komfort przy TV ?
Od: "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Więc rozumię że przy zgaszonym świetle oczy mniej cierpią, - prawda to ?
>
> Proszę o odpowiedź bo jestem zbulwersowany.

Jak dla mnie to zupełnie odwrotnie....oczy mnie bolą jak oglądam bez
światła....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

3. Data: 2006-10-21 20:05:08

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:ehdhuj$kvk$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze Maro

> dzisiaj dowiedziałem się że oglądanie TV przy zgaszonym świetle jest
> bardziej zdrowe (dla wzroku) niż przy zaświeconym świetle.

Obraz TV (klasyczny, nie LCD i plazma) miga 50 razy na sekundę. To
męczy oko. Dodaj do tego gwałtowne zmiany natężenia światła na ekranie.
Stałe oświetlenie w pokoju "uśrednia" natężenie światła i sprawia, że
oko się mniej męczy.
P.S. Zerknij w nocy po oknach, zobacz jak gwałtone są zmiany
oświetlenia w pokojach gdzie jedynym źródłem światła jest TV

--
* "Mówi się o jakiejś, kurwa, moralności.." *
Sekretarz stanu kancelarii Premiera Jarosława Kaczyńskiego podczas

Wypadanie platka z zastawki w lewej komorze serca
Skaza białkowa. Czy to jest rzeczywiście od białka...?
do okularników
pekajace puszki palcow
czy karta chorobowa jest moja wlasnoscia?