kominek w bloku Glassfire

1. Data: 2007-03-12 13:52:09

Temat: kominek w bloku Glassfire
Od: " " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc pytalam juz na innej grupie i otrzymalam info ze jest cos takiego jak
Glassfire sprzedawany przez Planike Decor
czy ktos ma taki kominek w mieszkaniu w bloku? mozecie potwierdzic ze ten dym
jest bezwonny? czy to daje cieplo? i czy w rzeczywistosci wyglada tak fajnie
jak na stronce?

pozdrawiam!

2. Data: 2007-03-13 18:24:49

Temat: Re: kominek w bloku Glassfire
Od: " " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja się zastanawiam, co na to producenci kominków elektrycznych. Jakby nie
było kominki elektryczne "udają" ogień, ale były jedynym rozwiązaniem dla
mieszkańców bloków. Tymczasem glasfajer, nie dość że do bloków, to jeszcze
ogień prawdziwy.

Będzie się działo <złowieszcze muhahaha;)>

3. Data: 2007-03-13 18:28:16

Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zwłaszcza, że cena jest porównywalna.

4. Data: 2007-03-15 11:48:56

Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://fotogalerie.pl/fotka/2741891173957449455,kraz
ownik,Glassfire-GF-02.htm

link do fotki

5. Data: 2007-03-15 23:30:48

Od: "Snow" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dym
> jest bezwonny? czy to daje cieplo? i czy w rzeczywistosci wyglada tak

Tu chyba kluczem jest paliwo po prawie 200zł za litr a nie czy to jest
szklane akwarium na ławie czy inny wkład.
takie to wysnułem wnioski na podstaiwie pobieżnej lektury stronn www.
pozdr Snow

6. Data: 2007-03-16 08:39:16

Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

200 zl za 12 litrow.
200 zl kosztuje zgrzewka.

7. Data: 2007-03-19 15:53:32

Temat: Glassfire - pierwsze wrazenia
Od: " MelwinR" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzis przyszedl kurier z Glassfire GF-49
pierwsze wrazenie po odebraniu paczki calkiem sporej to ze naprawde nie jest
ciezki na moje oko kolo 10 kg
zapakowane bardzo dokladnie
cylinder zabezpieczony 4 gabeczkami i usztywniony w osobnym pudelku
w ogole szklo cylindra jest grube na centymetr
instrukcja wyglada dosc ubogo to chyba jakies ksero
montaz jest bardzo prosty w sumie
duzy plus za to ze kazdy element glasfajera wyglada super nawet takie
drobiazgi jak zapalniczka czy piasek wygladaja super porzadnie i to co robi
najwieksze wrazenie to jakosc produktu - chociaz mi osobiscie polana nie
przypadly do gustu wiec talerz mam wyscielany piaskiem

Zapalanie jest bardzo proste chociaz jeszcze nie mam odwagi tego zgasic - gasi
sie zatykajac pojemnik na paliwo ale zeby to zrobic trzeba wlozyc reke do
cylindra, ogien jest bardzo ruchliwy i zdarza sie ze wylatuje ok. 4-5 cm ponad
cylinder
Glassfire wyraznie daje cieplo, co do tej bezwonnosci to jeszcze nie wiem jak
to okreslic - czuc w powietrzu proces spalania, chociaz jest on bardzo
delikatny i trudno powiedziec jak to pachnie

jak pstrykne zdjecia to wrzuce
wyglada naprawde super

8. Data: 2007-03-19 16:32:18

Temat: Re: Glassfire - pierwsze wrazenia
Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czuć go parą?;)

9. Data: 2007-03-19 18:03:07

Od: " MelwinR" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czuć go leciutko czymś kwaśnym - alkoholem?

10. Data: 2007-03-19 19:47:34

Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czymś kwaśnym? znaczy: czuć go potem?:)

Systemy półek mocowanych na pionowych szynach
Szukam firmy/ekipy brukarskiej (okolice Krakowa)
Cykające rury od centralnego ogrzewania
Drewno w lazience
wybór odkurzacza