Re: kompecik do chrztu

Data: 2005-06-30 07:40:50
Temat: Re: kompecik do chrztu
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl>

Może naprawde warto by zawrzeć pokój i pomyśleć nad rozwiązaniem poruszonego
problemu. Tak sie zdarzyło, że on i mnie "dotknął" ;)
Wiem że wszystko zalezy od wielkosci, grubosci nici itp, ale za ile
opłacałoby sie wam zrobić coś takiego (gryby to miałą byc wasza praca, a
sprawa nie dotyczyłaby jednogo kompletu, ale wiekszej liczby i dłuższego
czasu współpracy)
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=34904&PhotoID=263806
???
250- 350 zł, a może przesadziłam?
Może 150 - 250 zł ?
Myślę, że ani taniej ani drożej
Poddaję takie "ewentualności", aby było prościej (bo zawsze trudniej
okreslic cene niż wybrać ewentualnosc) i prosze, abyście określiły za ile wy
zrobiłybyście taki komplecik?
Moolinea
GG 3326795
Google Twoim przyjacielem :)