Re: kompecik do chrztu

Data: 2005-06-29 15:02:38
Temat: Re: kompecik do chrztu
Od: " " <a...@g...pl>

AgaM <ag-am@&#65007;o&#65007;2.pl> napisał(a):

> Ciebie,
>
> Wyraziłam smutek, że nie mogę być stale i nie zawsze mogę odpowiedzieć i
> jeszcze zostałam obszturchana. Ech, odechciewa się w ogóle odzywać :-(((
>
> AgaM

Ago, ja Cię nie "obszturchałam", starałam się jedynie wyjaśnić. Przykro mi,
ze tak to odbierasz. To raczej Twoja odpowiedź wydała mi się atakiem na mnie
(spodziewasz się odpowiedzi w przeciągu pół godziny, nie siedzę cały czas
przy komputerze, itd., co było nieprawdziwe i niesprawiedliwe). Jeżeli
czjesz się urażona (co nie było moim zamiarem) to przepraszam. Możemy
zawrzeć pokój? Bo widzę, że ani Ty ani ja nie chcemy się niepotrzebnie
wadzić. Więc - sztama, ok ;-)

Artsajke