Re: komputerowy konflikt!

Data: 2002-09-04 06:55:40
Temat: Re: komputerowy konflikt!
Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

"Nixon2" <n...@w...pl> writes:

[...]

> Nie dogadam sie z nia a ona czuje sie coraz bardziej pewnie w swoich
> argumentach !!! bosze mam tego dosyc! ona zachowuje sie jak male dziecko juz
> nie potrafie z nia rozmawiac to smao zauwazyli rodzice!

Rozwiazanie jest stricte techniczne.
ten komputer ktory jest, postaw sobie na linuxie. To taki system
operacyjny ktory umozliwia multitasking.
Zloz z tanich gratow drugi komputer: bedzie robil za terminal podpiety
do tego pierwszego. Wymagania nie sa duze: starczy i x286 z byle jakim
monitorem, dysk potrzebujesz minimalny....da sie to zrobic za kilkaset
zlotych.

I voila - jak macie stalke, to oboje mozecie sobie uzywac.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net