koniki...

1. Data: 2002-05-05 20:42:36

Temat: koniki...
Od: "Asca" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie iglaki co sie nazywaja koniki :)) Rosnie to wolno, i ma miec z
zalozenia ksztalt stozkowaty. Ale cos mu nie wychodzi. W srodku jest lyse.
Czy ktos to ma i wie czy mozna to formowac (strzyc)? Czy w jakis inny sposob
wplywac na ksztalt. Kiedy strzyc?

Pozdrawiam
Michal

2. Data: 2002-05-06 06:38:54

Temat: Re: koniki...
Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asca <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Michal
>
> Strzyzenie nie pomoże jeśli twoją conicę zjadają przędziorki a tak zapewne
jest. Trzeba pryskać (ja używam Neoronu), najlepiej już teraz i co parę
tygodni przez całe lato. Trochę kłopotliwe lecz bez tego raczej nie ma co
liczyć na ładną, stożkowatą conicę.
Pozdrawiam, Ewa.

3. Data: 2002-05-06 11:35:21

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

opadanie igieł z wewnątrz jest normalnym zjawiskiem - brak światła, i nie
świadczy o obecności przedziorka.

Edyta

Użytkownik "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ab58du$ku$1@news.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

4. Data: 2002-05-06 11:54:27

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asca" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam takie iglaki co sie nazywaja koniki

A taki jeden miał takie koniki, ktore nazywał iglaki. Takie chude były.
:-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

Irysy