konkurs

11. Data: 2001-11-08 16:46:19

Temat: RE: konkurs
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jagoda

Ciiiiiicho Bogusław, cierpliwości . Pani Kasia poszła zapewne na urlop
macierzyński i obietnice spełni po powrocie.
Pozdrawiam -Jagoda (:-)

To juz minelo 9-mcy.:-)
A miala to byc nasza slodka tajemnica :-)
Pozdrawiam.
Boguslaw R.

12. Data: 2001-11-08 23:32:56

Temat: Czy mój Heliotrop to Heliotrop ???
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie zakwitł ... Zamiiast w lipcu dopiero teraz jak zabrałam go do
domu przed mrozami. Kwiatki takie jak u Koleusa - świeczniki (koloru
białego) na szczycie gałązki.
Moje wątpliwości rozwiał najnowszy "Kwietnik", podpisując pod zdjęciem
takiego Heliotropa że to Plektrantus ciliatus odm.Nico. I jak tu wierzyć
sprzedawcom??? Przez cały sezon żyłam w nieświadomości. Cieszyłam się moim
okazem Heliotropa. Parę osób wprowadziłam w błąd dając szczepki ... I co ???
I to też poszło w Polskę z MO (:-))

Pozdrawiam ... bez podpisu - Ja (tak mi wstyd)

13. Data: 2001-11-08 23:35:52

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:

> To juz minelo 9-mcy.:-)
> A miala to byc nasza slodka tajemnica :-)
> Pozdrawiam.
> Boguslaw R.

Ojojoojjjj!!! Bogusław !!! Sorry !!! (:-((((
Nie wiedziałam że to Wasza słodka tajemnica .
Czy minęło 9-mcy ? Chyba jeszcze nie, ale zawsze mogą być wcześniaki.

Pozdrawiam - Jagoda (:-))

PS Grażynkę też pozdrawiam, ale lepiej niech tego nie czyta (:-)))

14. Data: 2001-11-09 14:39:13

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To juz minelo 9-mcy.:-)
> A miala to byc nasza slodka tajemnica :-)
> Pozdrawiam.
> Boguslaw R.
Nie rozumiem. Czyli czyja tajemnica?

D.P.

15. Data: 2001-11-09 14:47:32

Temat: Odp: konkurs
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal w wiadomosci
uhc.lublin.pl...
> Nie rozumiem. Czyli czyja tajemnica?

Melduje, ze juz nic z tego w ogóle nie rozumiem:-)))))
Chyba ze dojrzalo juz wino z tegorocznych zbiorów, a Janusz znajomych nim
obdarza szczodrze? ;)

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2001-11-09 15:28:00

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Chyba ze dojrzalo juz wino z tegorocznych zbiorów, a Janusz
> znajomych nim obdarza szczodrze? ;)
Janusz nominuje Bogusława za osiągnięcia a te 9 miesięcy to takie
prozaiczne, że aż nie powiem o co chodzi. Niby dlaczego ma być na mnie?
Pozdrawiam, Jerzy

17. Data: 2001-11-09 15:30:21

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):