kontuzja kolana ? szukam dobrych ksiazek i publikacji

1. Data: 2003-05-05 22:45:48

Temat: kontuzja kolana ? szukam dobrych ksiazek i publikacji
Od: "izyrajder" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kiedys trenowalem sprinty, teraz biegam (a raczej
biegalem )wspinam sie na skalach i rozciagam sie ...
Od pewnego czasu odczuwam specyficzny bol w kolanie
a wlasciwie pod kolanem podczas rozciagania sie
i nie tylko. boli tez lekko (staw kolanowy ma mniejsza
stabilnosc) - kiedy pracuje dwuglowy uda. Ale po kolei.
Przy rozciaganiu np siad turecki ... dociskam kolana
na zewnatrz w kierunku ziemi, napinaja sie sciegna (?)
wychodzace z miesnia dwuglowego uda (?) pod kolanem
- bardzo charakterystyczne .... i boli lekko a raczje kluje
w tzw. szczelinie stawowej (?) na wewnetrzej powierzchni kolana.
Nadmienie ze mam dobra gibkosc poza tym jednym kierunkiem.
Nie potrafie wygodnie siedziec po turecku i rozciaganie
na boki jest koszmarne mimo ze w innych kierunkach jest OK.
Szukam jakis textow z rysunkami, porad i innych informacji
mogacych usunac ten problem. Dodam jeszcze ze zdejcie
RTG nic nie wykazalo. Konsultowalem to ze znajomym
drem rehabilitacji. Moze trzeba bedzie wykonac artrokopie
zeby sie przekonac co tam siedzi?
dzieki za pomoc
Adik

2. Data: 2003-05-07 13:26:00

Od: "kinga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

izyrajder napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>RTG nic nie wykazalo. Konsultowalem to ze znajomym
>drem rehabilitacji. Moze trzeba bedzie wykonac artrokopie

zajrzyj http://www.sportmed.com.pl/wyd1.htm
Może to być problem łąkotki ew. przyczepów m. półbłoniastego i
półścięgnistego, które tworząc tzw. "gęsią stopę" przyczepiają się poniżej
szpary stawowej po str. przyśrodkowej kolana. Trudno zgadywać bez badania.
Proponuję wizytę u specjalisty który leczy pacjenta a nie zdjęcia rtg i inne
badania.
pozdrawiam - kinga

3. Data: 2003-05-07 19:14:53

Od: "izyrajder" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wlasnie takiej ksiazki szukalem
łakatka raczej nie wchodzi w gre
no ale pewien nie jestem ...
konslutuje sie na razie z dr rehabilitacji
no ale nie jest specem od kolana
ale zna moj kregoslup i reszte od dawna.
dziekuje
adik
"kinga" <k...@w...pl> wrote in message

> [...]
> Proponuję wizytę u specjalisty który leczy pacjenta a nie zdjęcia rtg i

Skutki uboczne kuracji cytrynowej
zapalenie rogówki.....
Wzmocnienie miesni
[SPAM} - AKAMEDIK.pl - Tego jeszcze nie było !