korek

1. Data: 2003-06-24 10:50:50

Temat: korek
Od: "Magdalena Lisowska" <n...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Czy korek nadaje się do kuchni na ściany i podłogę?
------
Pozdrowienia
-----------
Magda

1. Data: 2003-06-24 11:16:59

Temat: Re: korek
Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy korek nadaje się do kuchni na ściany i podłogę?
> ------

Mam w kuchni korek na ścianie, bardzo jestem zadowolona, tanie rozwiązanie i
bardzo praktyczne. Wszystko się zmywa z niego, choć trzeba uważac na
barwiony korek, by nie za mocno ścierać, bo farba lubi się zmywać . Zwykły
korek wygląda jak nowy. Nie odkleja się, nie wypacza ;-), jest ok. Wisi już
5 lat, i sporo przeszedł przy dwójce małych bałaganiarzy.

Dorota

1. Data: 2003-06-24 12:56:35

Od: "julka" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam w kuchni korek na ścianie, bardzo jestem zadowolona, tanie rozwiązanie
> bardzo praktyczne.

Tez mam korek na scianie w kuchni od dawna. Ja go od razu pociagnelam dwa
razy lakierem bezbarwnym, bez problemu sie zmywa po zachlapaniu.
Co do podlogi, to trzeba uwazac. Znajomi kupili super korek, laminowane
plyty i... zapomnieli wytrzec rozlanej wody. Wypaczylo sie.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-06-26 13:28:19

Od: "Anula" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy korek sprzedaje sie tylko w panelach (kwadratach albo prostokatach) czy
tez z metra jak tapeta ? Bo jednak widac laczenia i niestety dyskwalifikuje
go to bardzo. Ogolnie mi sie bardzo podoba i chcialabym polozyc ale nie wiem
jak je ukryc.

Anula

Użytkownik "Magdalena Lisowska" <n...@p...ckp.pl> napisał w
wiadomości news:bd9agj$kno$2@atlantis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-07-01 08:50:03

Od: "Julita" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy korek sprzedaje sie tylko w panelach (kwadratach albo prostokatach)
czy
> tez z metra jak tapeta ?

W rolkach tez. pzrynajmniej jak ja kupowalam (akurat prostokaty) to mieli w
hurtowni co tylko mozna bylo wymyslec :-)
pozdrawiam
Julka

gazowe bojlery - czy warto?
Zmywarka Whirpool lub inna
wymiana okien - firmy
gładź gipsowa, wyrównywanie krzywych ścian - czy trudne?
Rolety na okna plastikowe.