kosmetyki luksusowe a tanie

1. Data: 2002-07-20 15:19:12

Temat: kosmetyki luksusowe a tanie
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie - czy krem np. chanel jest lepszy od kremu erisa? co
sadzicie o tym?

ja mam mieszane uczucia, szczegolnie, gdy ostatnio widzialam krem pod
oczy bodajrze dermiki za 5 zl w supermarkecie - czy za 5 zl zobacze
efekty pod swoimi oczami?....

1. Data: 2002-07-20 16:49:13

Temat: Re: kosmetyki luksusowe a tanie
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> ja mam mieszane uczucia, szczegolnie, gdy ostatnio widzialam krem pod
> oczy bodajrze dermiki za 5 zl w supermarkecie - czy za 5 zl zobacze

mam takie same mieszane uczucia i obawiam sie, ze
jakis naukowych dowodow na to nie uzyskamy a jedynie
subiektywne oceny uzytkowniczek. kiedys czytalam porownaie
dotyczace butow sportowych takich markowych i nie, i okazalo sie
ze te nie markowe nie sa o wiele gorsze od tych drogich.
ale czy tak jest z kosmetykami?? nie wiem.
iwon(k)a

1. Data: 2002-07-20 17:14:16

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

Czytałam kiedyś wywiad z Ireną Eris, która między innymi powiedziała, że
kobiety w różnych częściach świata mają różne typy skóry. Wśród Polek
przeważa cera tłusta i mieszana z tendencją do znieczyszczeń i rozszerzonych
naczynek - taki klimat, taka dieta, czynniki genetyczne, wiele rzeczy się na
to składa, ale tłusta cera Polki jest inna niż tłusta cera Angielki. Może z
tych drogich zagranicznych kremów nie jesteśmy tak do końca zadowolone
właśnie dlatego, że zostały stworzone nie dla nas. Irena Eris twierdzi, że
robi swoje kremy "pod Polki". Może coś w tym jest. Ja lubię kremy Eris i
często do nich wracam, ale zagraniczne też kupuję.
Anka

1. Data: 2002-07-20 17:32:00

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" <r...@p...pl> skrev i meddelandet
> no wlasnie - czy krem np. chanel jest lepszy od kremu erisa? co
> sadzicie o tym?
>
> ja mam mieszane uczucia (...)

Nie dziwie sie, przeciez bardzo czesto owe kosmetyki luksusowe
produkowane sa przez malutkie firmy. Dopiero na miejscu, w "fabryce"
giganta sa rozlewane do zloconych buteleczek, tubeczek i dostaja
szlachetna nazwe, a klientki przeplacaja kilka-(-set)-krotnie ludzac
sie, ze kupuja cos specjalnego.

pozdrawiam, magda

1. Data: 2002-07-20 17:32:55

Od: "marta " <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz to różnie bywa, generalnie za tymi selektywnymi stoją całe
laboratoria, które stać na badania, najnowsze technologie itp. dlatego kremy
takie są skuteczniejsze, bardziej nowatorskie itp. ale jeśli jakaś marka
(np.Loreal) jest w jednym koncernie z selektywną (Lancome) to często ich
produkty się dublują. tak było z kremem Vinefit, po jakimś pół roku od jego
premiery, wszedł krem z polifenolami Loreala, oczywiście dużo tańszy, o
bardzo podobnym działaniu...
wyprodukowanie kremu selektywnego nie jest dużo droższe od np. Eris, ale
muszą się zwrócić lata badań jakie stoją za takim kremem i kampania
reklamowa:-)
od czasu kiedy ślepym fartem trafiłam na wyprzedaż kosmetyków kolorowych
Diora w siedzibie jego dystrybutora i cały asortyment był sprzedawany po
10zł, 15zł, 20zł (chyba najwyższa cena to było 50zł), to cierpnie mi skóra
na wydawanie kasy w perfumerii, ale co mam zrobić, jeśli najlepszym kremem
dziennym (dla mnie) jest Day Wear EL, a on swoje kosztuje:((

1. Data: 2002-07-20 17:41:35

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miranka" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
>dlatego, że zostały stworzone nie dla nas. Irena Eris twierdzi, że
> robi swoje kremy "pod Polki". Może coś w tym jest. Ja lubię kremy Eris i
> często do nich wracam, ale zagraniczne też kupuję.

ja tez zawsze bylam zadowolona z Eris :-))
i jeszcze jedno mi sie przypomnialo, kiedys czytalam, ze
kremy owszem nieco opoznia proces starzenia i dadza to co kobiety
chca osiagnac, ale radykalne zmiany osiagnac tylko mozna
i radykalnymi zabiagami, czyli glebokie eksfoliacje,
liftingi itp dlatego raczej nie mozna spodziewac sie wygladac
jak 20 w wieku 40 lat itd tylko dzieki kremom, ktore dzialaja na
naskorek a w maly stopniu skore wlasciwa, a tam procesy starzenia
maja najwiecej miejsca.
iwon(k)a

1. Data: 2002-07-20 17:43:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta " <t...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
na wydawanie kasy w perfumerii, ale co mam zrobić, jeśli najlepszym kremem
> dziennym (dla mnie) jest Day Wear EL, a on swoje kosztuje:((

a wlasnie jak i co oceniasz i czym sie kierujesz, ze jest
on dla cienie najlepszy?
iwon(k)a

1. Data: 2002-07-20 17:44:26

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kolorowych
> Diora w siedzibie jego dystrybutora i cały asortyment był

o rany julek - jak trafilas na taka wyprzedaz????

1. Data: 2002-07-20 18:02:08

Od: "marta kowalska" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon\(k\)a <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> a wlasnie jak i co oceniasz i czym sie kierujesz, ze jest
> on dla cienie najlepszy?
> iwon(k)a

dla mnie najważniejsze w kremie na dzień są filtry, Day Wear je zawiera, ma
faktor 15, nie tlko chroni przed UVB ale także od UVA a to już jest rzadziej
spotykane w kremach (niestety, bo promienie UVA są odpowiedzialne za
starzenie się skóry - tym skutecznym filterem jest tlenek tytanu)
do tego jest to idealny krem miejski, chroni przed zanieczyszczonym
powietrzem, zawiera anti-oxidant coplex, który walczy w wolnymi rodnikami...
jako, że teraz siedzę w NY a smog tutaj okrutny, taka ochrona jest mi bardzo
potrzebna:((
do tego ma przyjemny ogórkowy zapach, ładnie się wchłania i dobrze się na
nim trzyma makijaż
na lato lepszy w formie lotionu (opakowanie z pompką) a na zimę w
tradycyjnym słoiczku, doskonale chroni przed mrozem i się nie lepi;
to chyba tyle więcej grzechów nie pamiętam:)

1. Data: 2002-07-20 18:02:20

Od: "marta " <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon\(k\)a <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

tradycyjnym słoiczku, doskonale chroni przed mrozem i się nie lepi;
to chyba tyle więcej grzechów nie pamiętam:)

czy tez tak macie dzieczyny??
Terapia tlenowa
zmiany i odmiany
fajne strony o urodzie?