Re: kosmetyki w podrozy

Data: 2005-06-15 11:42:31
Temat: Re: kosmetyki w podrozy
Od: domi <d...@w...pl>

beacia wrote:
Czy w Polsce jest cos takiego? czy
> pozostaje mi jedynie szukanie wszystkiego w sklepach w wersji mikro?
> Mozecie mi jakos pomoc?

Opakowań nie widziałam, a z tymi wersjami mikro też może być problem. W
rossmanie są małe żele pod prysznic i balsamy (2 rodzaje).Kiedyś taki
balsamik kupiłam i był do kitu po prostu - nie rozsmarowywał się
praktycznie wcale, zapach też blee. Dlatego zawsze składuję kosmetyki
dodawane do gazet i na krótsze wyjazdy zabieram po prostu parę saszetek.
A czasem i buteleczka się w ten sposób trafi :)

domi