Re: koszula [troche OT]

Data: 2003-06-04 11:26:01
Temat: Re: koszula [troche OT]
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

On Wed, 04 Jun 2003 12:07:02 +0200, Michal wrote:

> Teraz konkretne pytanie, jesli Twoj maz 'in spe' :) wpuszcza koszule, to
> jak to robi? Czy tak ze pasek widac na calym obwodzie spodni, czy moze
> koszula lekko go zakrywa? :) Oczywiscie koszula nie jest niczym przykryta.

No wiec metoda na to jest taka, wsadzasz tę koszulę w spodnie tak na
gładko, nie zostawiasz specjalnie żadnych nadmiernych ilosci materiału.
Nastepnie - jedna ręka do góry, druga reka do góry, usiądź, odwróc głowe do
tyłu. I juz. Wyjdzie tego materiału tyle, zebys mógł sie ruszac swobodnie,
i bedzie to wyglądac dobrze, i musi tak wyglądac, bo przeciez po kazdym
ruchu nie bedziesz upychał koszuli za spodniami :)

Na podstawie obserwacji znanych mi męzczyzn ( tzn oni tej gimnastyki nei
uprawiaja, bo koszula sama dochodzi do opisanego celu po tym jak usiądą do
sniadania i sięgną sok z lodówki) :)
Ja z racji tego, ze tez często gęsto 'biegam' w koszulach ( czesto męskich,
bo damskie wzory fasony i kolory mnie odrzucają) tez wpuszczam je w spodnie
maksymalnie, a po 5 minutach juz jest tak jak bedzie dobrze i wygodnie). :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102