Re: koty w ogrodzie

From: Marta Góra <m...@m...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: koty w ogrodzie
Date: Thu, 17 Feb 2005 16:19:29 +0100
<6...@4...com> <cul0v5$dpu$1@news.onet.pl>
<h...@4...com>
<4211b2ea$1@news.home.net.pl>
<f...@4...com>
<na8gq7rvccsg$.14271dg1voafe$.dlg@40tude.net>
<b...@4...com>
<njp2q7yxnl4o.12hjx4s749aro$.dlg@40tude.net>
<2...@4...com>

Dnia Thu, 17 Feb 2005 09:17:04 +0100, Anna Kowalska napisał(a):

> Jedna podniesiona rabata to stanowczo za mało :))) W tej chwili
> właśnie na podniesionej i "podpiaszczonej" rabacie zimuje
> kocimiętka.

Zdecydowanie za mało:)
Ja wciąz kombinuję gdzie jeszcze mogłabym sobie zrobić takie rabaty:)

> Odprowadzanie wody na tzw. trawnik to u mnie samobójstwo, bo
> musiałabym się chyba kajakiem przeprawiać żeby dotrzeć do
> kwiatów. Co roku w najgorsze miejsca podsypujemy ziemi. Chyba po
> prostu trzeba odpowiednio wyprofilować teren i odprowadzić wodę
> rurami drenarskimi. Szkoda mi na działce miejsca na sieć
> otwartych rowków.

No ja wierzę, jak napisałam u mnie teren pochyły, więc wszystko i tak
spływa na łąkę... Tam wiosną bez gumowców i kajaka też się suchą nogą
przeprawić nie sposób... Za to jak pięknie kaczeńce kwitną:D

> Łatwo powiedzieć, trudniej wykonać, kiedy działka jest już
> solidnie obsadzona :)

Wierzę Aniu:( U mnie jeszcze takiego solidnego obsadzenia nie ma, ale już
żałuję, że w niektórych miejscach ziemi nie wymieniłam tudzież nawozem
zielonym nie obsiałam:(

Jednak taka glina ma zalety, zazwyczaj jest zasobna i jest calkiem sporo
roślin, które dobrze na niej rosną - róze ją kochają;)

Pozdrawiam
Marta