[kraków] gdzie Powitanie z Afryka Bielendy?

1. Data: 2005-12-18 08:18:37

Temat: [kraków] gdzie Powitanie z Afryka Bielendy?
Od: "Monika Wandzel" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytalam sobie tutaj juz jakis czas temu o nowej serii Bielendy. I
zaczelam szukac w Krakowie - i nie ma. Po prostu nie ma. Jedyne, co
znalazlam, to zestaw prezentowy w Tesco - serum wyszczuplajace i krolewski
krem pieknosci.
A ja chce ten piasek do kapieli...
Ktos widzial te serie w Krakowie???

Monika

1. Data: 2005-12-18 08:38:38

Temat: Re: [kraków] gdzie Powitanie z Afryka Bielendy?
Od: "IDa" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Wandzel" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Carrefour w Zakopiance- w zeszlym tygodniu widzialam chyba wszystkie
produkty z tej serii

pozdrowienia
IDa

1. Data: 2005-12-18 09:44:22

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Wandzel wrote:
> [...]
> zaczelam szukac w Krakowie - i nie ma. Po prostu nie ma. Jedyne, co
> znalazlam, to zestaw prezentowy w Tesco - serum wyszczuplajace i

W Rzeszowie widzialam w Realu.

Zazula

1. Data: 2005-12-18 10:55:14

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Wandzel <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> zaczelam szukac w Krakowie - i nie ma. Po prostu nie ma. Jedyne, co
> znalazlam, to zestaw prezentowy w Tesco - serum wyszczuplajace i krolewski

Ja kupowałam w Drogerii Natura przy Nowym Kleparzu. Dużego wyboru nie było,
ale piasek do kąpieli i olejek daktylowy były.

--
JoP

1. Data: 2005-12-18 11:06:50

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczelam szukac w Krakowie - i nie ma. Po prostu nie ma. Jedyne, co
> znalazlam, to zestaw prezentowy w Tesco - serum wyszczuplajace i

Drogeria A propos na rogu Karmelickiej i Batorego

--
Nika
Pisz tutaj

1. Data: 2005-12-18 11:28:28

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IDa" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Carrefour w Zakopiance- w zeszlym tygodniu widzialam chyba wszystkie produkty
> z tej serii

Wczoraj było wszystko.

Kaśka

1. Data: 2005-12-18 15:24:18

Od: "Jago" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczelam szukac w Krakowie - i nie ma. Po prostu nie ma. Jedyne, co
> znalazlam, to zestaw prezentowy w Tesco - serum wyszczuplajace i krolewski

Ja np. kupilam na prezenty tutaj: http://www.naturella.com.pl/.
Szybko, sprawnie i chyba nawet roche taniej niz u nas w drogeriach gdzie nie
ma calej serii.
Pozdrawiam!

1. Data: 2005-12-18 21:21:40

Od: Djatri <m...@d...ua> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Monika Wandzel..

> [...]
> Jedyne, co znalazlam, to zestaw prezentowy w Tesco - serum
> wyszczuplajace i krolewski krem pieknosci.

Moze to dziwne, ale sa w Kauflandzie.. i to cala masa :)

Pozdrawiam, Agni

--
[x] Tak, jestem ortodoksem.

www.basista.eu.org
www.paulinabisztyga.com

1. Data: 2005-12-18 22:02:43

Od: "Monika Wandzel" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze to dziwne, ale sa w Kauflandzie.. i to cala masa :)

ale gdzie Kaufland w Krakowie?
dzieki wszystkim za pomoc. chyba sie wybiore do carrefoura, mam nadzieje, ze
na czyzynach bedzie tez.

Monika

1. Data: 2005-12-18 22:39:16

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Wandzel" <m...@i...pl> napisał w
wiadomości news:do4m31$h85$1@news.interia.pl...
> ale gdzie Kaufland w Krakowie?
Róg Bratysławskiej i Wybickiego
Nika
Pisz tutaj
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

Balsam Pomorski.
[sprzedam] Lagerfeld SUN MOON STARS 100ml EDP Oryginalne
3 do 0 dla Chińczyków:-) - nacięłam się na Allegro
cera naczynkowa a WITAMINA K
plastikowe okna