kraków - gdzie niedrogo zjeść

1. Data: 2003-05-31 20:13:14

Temat: kraków - gdzie niedrogo zjeść
Od: "Ela And" <e...@u...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich,
pytanko-prośba do krakowiaczków, gdzie niedrogo i w miarę smacznie można,
przez tydzień w wakacje, się wyżywić

pozdrawiam
andrzej

1. Data: 2003-05-31 20:34:16

Temat: Re: kraków - gdzie niedrogo zjeść
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ela And napisał:
> witam wszystkich,
> pytanko-prośba do krakowiaczków, gdzie niedrogo i w miarę smacznie można,
> [...]
A co lubisz jesc?

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-31 21:02:04

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela And" <e...@u...net.pl> napisał w wiadomości
> witam wszystkich,
> pytanko-prośba do krakowiaczków, gdzie niedrogo i w miarę smacznie można,
> przez tydzień w wakacje, się wyżywić

np,o ile mnie pamiec nie myli w rozowych sloniach smacznie i tanio bylo, ale
tak dawno tam jadlam ze nie pamietam co serwowali.
(wstyd krakus i nie pamieta gdzie zjesc wstyd;(((
***agatka****

1. Data: 2003-05-31 21:09:46

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chinskie polecam. Zwłaszcza ta na Stradomiu....
A i shusi na Rynku Gł.

Pozdrawiam - Izis_

1. Data: 2003-05-31 21:14:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Izis_" <i...@w...pl> wrote in message news:bbb5nr$fqc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Chinskie polecam. Zwłaszcza ta na Stradomiu....
> A i shusi na Rynku Gł.

a kiedys na ul.Stolarskiej (chyba) byl taki nalesnikowy bar,
w nazwie mial cos ze slonikiem, jest tam jeszcze?
bylo i tanio i smacznie, tak samo jak taka mala jadlodajnia
na Malym Rynku, o takiej wlasnie nazwie. Pyszne "domowe" obiadki
i tanie. Ale byc moze, ze to wszystko zniknelo juz z powierzchni ziemi.
iwon(k)a

1. Data: 2003-05-31 21:23:27

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwon(k)a napisał:

> [...]
> na Malym Rynku, o takiej wlasnie nazwie. Pyszne "domowe" obiadki
> i tanie. Ale byc moze, ze to wszystko zniknelo juz z powierzchni ziemi.

To jest wlasnie wczesniej omawiany Rozwy slon ;)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-31 21:38:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" <w...@w...net.pl> wrote in message
> To jest wlasnie wczesniej omawiany Rozwy slon ;)

przepraszam najmocniej, nie zauwazylam :) ale cieszy mnie, ze
dalej sloniowo w Krakowie :-)))
iwon(k)a

1. Data: 2003-05-31 22:03:39

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwon(k)a napisał:
> "walkie!" <w...@w...net.pl> wrote in message

> przepraszam najmocniej, nie zauwazylam :) ale cieszy mnie, ze
> dalej sloniowo w Krakowie :-)))
> iwon(k)a
Ja zawsze te bary omijalam z daleka. Nie wiem w sumie czemu, jakos tak
bleee. A Rozowy slon jest jeszcze albo byl kolo teatru Slowackiego.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-31 22:06:57

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja zawsze te bary omijalam z daleka. Nie wiem w sumie czemu, jakos tak
> bleee.

ja nie :) mialam ze szkoly niedaleko a ze glodna bylam to jadlam
az sie uszy trzesly :) w barze Krakowskim tez niekiedy jadlam,
w sumie tez bylo tanio.
ach dawne czasy :-)
iwon(k)a

1. Data: 2003-05-31 22:12:27

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 31 May 2003 22:13:14 +0200 I had a dream that Ela And <e...@u...net.pl>
wrote:
>pytanko-prośba do krakowiaczków, gdzie niedrogo i w miarę smacznie można,
>przez tydzień w wakacje, się wyżywić

Jeśli chcesz normalne polskie żarcie, to tylko bary mleczne. W okolicach
Rynku są na Floriańskiej (polecam) i na Grodzkej (nie polecam).
Jest też dużo innych w innych miejscach.

Bo tak, to zjesz szałarmy, kebaby, naleśniki, pizzę, ale nic normalnego.

Tanie Danie
Chwalę się
www.kuchnia.bytow.pl
Placek z truskawkami