krem do rak

1. Data: 2006-01-05 18:38:59

Temat: krem do rak
Od: "Joanna P." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mozecie mi polecic jakies dobry krem do rak?
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2006-01-05 19:13:43

Temat: Re: krem do rak
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Joanna P. napisał(a):
> Witam, mozecie mi polecic jakies dobry krem do rak?

Ostatnio pozytywnie zaskoczył mnie krem do rąk z silikonem AVONu. Nie
jest tłusty, a zostawia film ochronny na dłoniach.

Pozdrawiam
Ewa, która przetestowała już chyba wszystkie dostępne kremy do rąk ;-)

1. Data: 2006-01-05 19:16:35

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna P. napisał(a):
> Witam, mozecie mi polecic jakies dobry krem do rak?

Krem rozany Rossmana - taki w brazowym sloiczku. Jest bardzo tlusty, ale
znakomicie nadaje sie do rak przymrozonych lub po domowych robotach w
detergentach.

th

1. Data: 2006-01-05 19:20:04

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Ostatnio pozytywnie zaskoczył mnie krem do rąk z silikonem AVONu. Nie
> jest tłusty, a zostawia film ochronny na dłoniach.

w dodatku nadaje sie pielęgnacji dłoni narażonych na warunki ekstremalne...

czyli np w stajni, w warsztacie samochodowym itp

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

1. Data: 2006-01-05 19:58:45

Od: "sabina" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja polecam krem oriflame taki różowy z proteinami jedwabiu-dobrze nawilża
dłonie jest bardzo wydajny i ładnie pachnie pozdrawiam

1. Data: 2006-01-05 20:37:30

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna P. napisał(a):
> Witam, mozecie mi polecic jakies dobry krem do rak?

Neutrogena.
Do konsystencji trzeba sie przyzwyczaic. Nie mozna wziac za duzo, bo
zamiast delikatnego filmu na skorze, beda lepkie dlonie. Po chwili sie
rozgrzewa od skory i dobrze rozsmarowuje.
Bardzo czesto musze myc rece i tylko ten mi pomaga.

Pozdrawiam
Aduś

1. Data: 2006-01-05 21:39:32

Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Neutrogena.

Tez polecam Neutrogene, jedyny jaki naprawde mi pomaga, a nie tylko daje
chwilowe efety - sprawdzil sie na rejsach i przy wygrzebywaniu roznych
zyjatek z lodowatej wody, przy krojeniu rybich wnetrznosci i grzebaniu w
formalinie. Pozatym zauwazylam ze neutralizuje nieprzyjemne zapachy
ktore przy innych kremach utrzymuja sie nawet dniami na dloniach.

Do mniej ekstremalnych zadan Avon z serii SSS. Piekny zapach i lekka
konsystencja.

Pozdrawiam
PasQdka

1. Data: 2006-01-06 00:00:04

Od: "Evita" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krem z bursztynem Herbe Cosmetics-moje odkrycie. Kosztuje pare zlotych, jest
lekki, nie pozostawia tłustości a świetnie nawilża, skóra jest
aksamitna!Małe cudo prawie za darmo!

1. Data: 2006-01-06 01:06:09

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" napisał w wiadomości news:dpjr9g$osu$1@opal.icpnet.pl...
> Krem rozany Rossmana - taki w brazowym sloiczku. Jest bardzo tlusty, ale
> znakomicie nadaje sie do rak przymrozonych lub po domowych robotach w
> detergentach.

Też Rossman, ale ISANA - do rąk i paznokci, z aloesem, cena ok. 4 zł. Moje
odkrycie zeszłego roku, obecnie porozstawiane w strategicznych punktach
mieszkania:)) BTW - czy Wam też tak potwornie wysychają ręce przy
komputerze?

pzdr,
Aga

1. Data: 2006-01-06 05:32:05

Od: "Beata" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozgrzewa od skory i dobrze rozsmarowuje.
> Bardzo czesto musze myc rece i tylko ten mi pomaga.

o tak, rowniez go polecam. Rewelacja :)

Dom zdrowia
Kosmetyki Oriflame...
niebrudzacy sztyft
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Małe conieco