Re: krem matujacy - czy ja za wiele wymagam?

From: "Nevlien" <n...@N...iq.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: krem matujacy - czy ja za wiele wymagam?
Date: Sat, 30 Aug 2003 19:17:32 +0200
Sender: n...@p...onet.pl@jowisz.dywizjon.net

In news:biqjs1$2c8$1@news.onet.pl,
AsiaS <a...@n...onet.pl> typed:
> Użytkownik "Nevlien"

> Punkt o uczuleniach: nie da się na niego wiarygodnie odpowiedzieć,
> nie ma produktu który uczulałby wszystkich lub takiego, który
> nie uczulałby nikogo, to bardzo indywidualne sprawy.

Wiem, ze musialabym sama wyprobowac czy akurat mnie nie uczuli. Ale
najchetniej oparlabym sie na opinii innego wrazliwca, jesli chodzi o ew.
produkty do wyprobowania.

> 3 punkty
> (matowanie, nawilżanie, pod makijaż) spełnia genialna wg mnie
> baza matująca Sephory, ale nie ma filtrów i jest dość droga.

Zdefiniuj 'dosc droga'. A, i mozna dostac probki? Nigdy zadnych nie
probowalam wynegocjowac w Sephorze, a 'dosc drogi' kosmetyk bym wolala
wyprobowac przed kupieniem.

Nevlien
--
B.I.T.C.H. - Beautiful Intelligent Talented Cunning Happy