Re: kret

Data: 2003-04-07 09:12:38
Temat: Re: kret
Od: l...@p...onet.pl

> witam mam pytanko a propo czegos skutecznego co pozbedzie sie kreta z
> dzialki bo juz wszystkiego probowalem co mi polecaja ale to nic nie
> skutkuje.
> z gory dziekuje za odpowiedz
> --
> Pozdrawiam
> Elion

Ja odpowiem poważnie, bo znam Twój ból. Rozkopany trawnik to nic. Problem
zaczyna się, gdy krety a zwłaszcza nornice podkopują drzewka.
Żadne sposoby nie skutkują. Nie sprawdziłem jedynie elektronicznych
odstraszaczy, które podobno też nie są najlepsze. Na pozostałe genialne metody
nie trać czasu.
Jeżeli już krety tak zdemolują Ci ogród, że będziesz zdolny do wszystkiego, to
kup psa lub kota. One oczywiście kreta nie złapią, bo i nie o to chodzi, ale
bardzo skutecznie go wypłoszą. Sam zapach drapieżnika węszącego czy
rozkopującego korytarze wystarczy aby kret zmienił rewir. I to jest jedyna
skuteczna metoda jaką znam.
Leszek