Re: kret

Data: 2003-04-08 12:39:57
Temat: Re: kret
Od: McZapkie <M...@k...pl>

Katarzyna popelnila byla nastepujacy tekst:

:> Kret jest 2 razy wi?kszy, ma tylko kikut ogona, jego ?apy s?
:> nieproporcjonalnie du?e i jego oczy s? uwstecznione.
:> pzdr.
:>
:>
: A na dodatek ryj?wki s? bardzo po?ytecznymi zwierz?tkami i krew mnie zalewa
: jak m?j kot je ?apie po to tylko ?eby si? pobawi? i zam?czy? na ?mier?.

tez sie dziwilem, ze taki maly, ale kreta nigdy w zyciu
nie widzialem, wiec myslalem ze to kret skoro nie mysz.

A dlaczego ryjowki sa pozyteczne? Wyjadaja jakies robaki?

Przy okazji - oprocz kopcow mam trawnik zniszczony
przz cos, co ryje tuz pod trawa plytkie nory
(wzdluz powierzchni ziemi).
Co to moze byc?

Pozdrawiam,
MC