krew w moczu nietypowo, prosze o rade

1. Data: 2010-02-02 20:36:00

Temat: krew w moczu nietypowo, prosze o rade
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, mam 26 lat
zauwazylem dzis... po wydaleniu moczu, jak poszedlem do zlewu wymyc penisa
potem go wycieralem w bialy papier (recznikowy) nacisnalem zeby wycisnac
wszystko i dobrze wytrzec zauwazylem na reczniku w wydzielinie lekkie
zabarwienie krwia.........
nic mnie nie boli, nie mam problemow z erekcja wzwodem nerkami.....
tak nagle........
odrazu do urologa czy obserwowac?????
podczas sikania nie widac zabarwienia krwia........ nic sie nie dzieje nic
nie boli.
dopiero jak juz wyciskam z niego ostatnie krople na recznik papierowy to
widac czerwone barwy.. moze za mocno go nacisnalem cos peklo ????????

2. Data: 2010-02-03 08:39:04

Temat: Re: krew w moczu nietypowo, prosze o rade
Od: "kaktus" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> penisa potem go wycieralem w bialy papier (recznikowy) nacisnalem zeby
> wycisnac wszystko i dobrze wytrzec zauwazylem na reczniku w wydzielinie

To jakis rytualne mycie wacka po kazdym sikaniu czy jak ?

3. Data: 2010-02-03 09:02:58

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

po kazdym sikaniu myje go :)
tak juz sie przyzwyczailem, chyba ze nie ma warunkow ale w domu zawsze ::)

4. Data: 2010-02-03 13:01:17

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek <f...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> dopiero jak juz wyciskam z niego ostatnie krople na recznik papierowy to
> widac czerwone barwy.. moze za mocno go nacisnalem cos peklo ????????

Totalny błąd kto myje wacka za każdym razem
po 1 drażnisz skóre i cewke moczową
po 2 powoduje to stany zapalne skóry penisa i cewki moczowej
po 3 wacka praktycznie się nie myje owszem penisa ale okolice cewki
przesada
po 4 krew w moczu to nic groźnego najlepiej zrobić ja się przejmujesz
badanie moczu i iść do lekarza rodzinnego
po 5 takie rzeczy doprowadzają do zapalenia cewki moczowej lub pęcherza
moczowego

5. Data: 2010-02-03 17:00:17

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki
nie wiedzialem
juz nie ma sladu krwi nic a nic

pozdrawiam
!!!!!

Użytkownik "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> badanie moczu i iść do lekarza rodzinnego
> po 5 takie rzeczy doprowadzają do zapalenia cewki moczowej lub pęcherza

Jakanie sie i logopeda
Jakie nici dentystyczne
Nię panikuje ale ból kręgołsupa przy lężeniu
Jakie zabiegi w sanatorium na opuchniete nogi i problem ze sluzowka nosa
Rynek Farmaceutyczny