krew w moczu nietypowo, prosze o rade

następny post »
From: "bartek" <f...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: krew w moczu nietypowo, prosze o rade
Date: Tue, 2 Feb 2010 21:36:00 +0100

witam, mam 26 lat
zauwazylem dzis... po wydaleniu moczu, jak poszedlem do zlewu wymyc penisa
potem go wycieralem w bialy papier (recznikowy) nacisnalem zeby wycisnac
wszystko i dobrze wytrzec zauwazylem na reczniku w wydzielinie lekkie
zabarwienie krwia.........
nic mnie nie boli, nie mam problemow z erekcja wzwodem nerkami.....
tak nagle........
odrazu do urologa czy obserwowac?????
podczas sikania nie widac zabarwienia krwia........ nic sie nie dzieje nic
nie boli.
dopiero jak juz wyciskam z niego ostatnie krople na recznik papierowy to
widac czerwone barwy.. moze za mocno go nacisnalem cos peklo ????????