Re: krosna tkackie i tkanie - pytania

1. Data: 2003-11-14 12:31:40

Temat: Re: krosna tkackie i tkanie - pytania
Od: "Aga" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodziłam kiedyś na koło tkactwa artystycznego i według tego czego się tam
nauczyłam gwoździki powinny być wbite w dwóch rzędach w każdym co 1 cm, a rzędy
przesunięte wobec siebie o 0,5 cm. Dzięki temu osnowa może być
gęstsza. * * *
* * * * o właśnie coś takiego.
Pozdrawiam Aga z Białegostoku

1. Data: 2003-11-14 12:33:14

Od: "Aga" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gęstsza.          *   *   *
> *                 *   *   * o właśnie coś takiego.

No niestety nie wyszło mi to przesunięcie. Przepraszam

Jak to jest z prawami autorskimi
MAM DOSC - zapomnij cie o tym serwerze!!!!
Re: [xxx]- swiateczne motywy
[druty] Szukam wzorow
[XXX] Szukam latarni morskich ...